Gjest et stort gjesp Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 http://www.nesteklikk.no/20060221/84411.html 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 En kollega begynte å gjespe hver gang jeg skulle forklare eller lære han noe. Alltid når han skulle konsentrere seg. Han klarte ikke la være. Jeg så aldri han gjespet ellers. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Må le litt:)) Læreren våres gjorde en test på oss husker jeg, han sto ved tavlen og gjespet og tipp om det smitta hmm merklig det dere )) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 En kollega begynte å gjespe hver gang jeg skulle forklare eller lære han noe. Alltid når han skulle konsentrere seg. Han klarte ikke la være. Jeg så aldri han gjespet ellers. Sønnen min gjesper alltid mye når han gjør lekser. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Sønnen min gjesper alltid mye når han gjør lekser. Da kan det hende at teorien med hjerneklaringen stemmer? Jeg ser på kurs at folk begynner å gjespe etter ca 40-50 min med lærdom. Da må det være pause og slepp. Kanskje det også passer inn? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Da kan det hende at teorien med hjerneklaringen stemmer? Jeg ser på kurs at folk begynner å gjespe etter ca 40-50 min med lærdom. Da må det være pause og slepp. Kanskje det også passer inn? Gjespene kommer muligens når hjernen ikke orker å ta i mot mer kunnskap og informasjon. Så da er det nok på tide med en pause :-) 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Uffa meg... må ha gjespet rundt 15 ganger mens jeg leste det innlegget der... og nå vil det ikke gi seg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.