Gå til innhold

Gjesping og smitting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega begynte å gjespe hver gang jeg skulle forklare eller lære han noe. Alltid når han skulle konsentrere seg. Han klarte ikke la være. Jeg så aldri han gjespet ellers.

Skrevet

Må le litt:))

Læreren våres gjorde en test på oss husker jeg, han sto ved tavlen og gjespet og tipp om det smitta hmm merklig det dere :)))

Skrevet

En kollega begynte å gjespe hver gang jeg skulle forklare eller lære han noe. Alltid når han skulle konsentrere seg. Han klarte ikke la være. Jeg så aldri han gjespet ellers.

Sønnen min gjesper alltid mye når han gjør lekser.

Skrevet

Sønnen min gjesper alltid mye når han gjør lekser.

Da kan det hende at teorien med hjerneklaringen stemmer?

Jeg ser på kurs at folk begynner å gjespe etter ca 40-50 min med lærdom. Da må det være pause og slepp. Kanskje det også passer inn?

Skrevet

Da kan det hende at teorien med hjerneklaringen stemmer?

Jeg ser på kurs at folk begynner å gjespe etter ca 40-50 min med lærdom. Da må det være pause og slepp. Kanskje det også passer inn?

Gjespene kommer muligens når hjernen ikke orker å ta i mot mer kunnskap og informasjon. Så da er det nok på tide med en pause :-)

Gjest Wolverina
Skrevet

Uffa meg... må ha gjespet rundt 15 ganger mens jeg leste det innlegget der... og nå vil det ikke gi seg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...