Gjest webmaster Skrevet 13. mars 2001 Skrevet 13. mars 2001 Jeg har bedt dere om det tidligere og jeg gjentar oppfordringen: Bruk forum for meldinger til meldinger! Ikke sett dem inn her for da blir det så lite oversiktlig for legene når de skal svare på innlegg. 0 Siter
luiza Skrevet 13. mars 2001 Skrevet 13. mars 2001 de gidder ikke svære på ordentlig på de viktigst innlegget alikevel, hvorfor tar de seg av tid av å svare på disse personlig innlegget? 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Hvorfor er det viktig her, men ikke i de andre forumene?? Se feks på forum for graviditet... 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Hvorfor er det viktig her, men ikke i de andre forumene?? Se feks på forum for graviditet... På graviditetsforumet er det ingen fagpersoner som svarer. Det er det her i sf-forumet og på psykiatri, og det er også i disse foraene det er flest personlige meldinger. Det er en fordel for legene at de slipper å bla seg gjennom mange meldinger som ikke angår dem når de skal svare. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 På graviditetsforumet er det ingen fagpersoner som svarer. Det er det her i sf-forumet og på psykiatri, og det er også i disse foraene det er flest personlige meldinger. Det er en fordel for legene at de slipper å bla seg gjennom mange meldinger som ikke angår dem når de skal svare. Ja, det har du selfølgelig rett i! Jeg beklager.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.