Gå til innhold

blink på dagbladet

Anbefalte innlegg

Gjest blink blink
Skrevet

Noen som har prøvd blink? Hva synes du i så fall er fordelen med blink??? Liker meg best her, jeg.

Skrevet

Venninna mi fant mannen sin der. Nå har de nylig fått seg ei lita tulle.

Hun trivdes så godt der tidligere pga at hun ble kjent med så mange i området der hun bor. Hun er egentlig fra en annen plass - et par nye venninner ble det også :o)

Skrevet

Har vært innom der før jeg ble sammen med kjæresten min, syns det bare var patetisk, virket som om alle bare var ute etter en ting, tror aldri jeg kunne funnet en mann der!

Skrevet

Jeg fant samboeren min der! :D

(Før det traff jeg mange raringer der.)

Hvis du vil flørte og sjekke er det nok et fint sted, men hvis du vil skravle om alt mellom himmel og jord passer nok DOL bedre! ;)

Skrevet

Kommer vel an på hvorfor du er der. Jeg er der, men ikke for å finne meg noen. Har hatt type hele tiden jeg har hatt profil der. Men er så mange venner av meg der. Er der inne mest for å snakke med de. Og oppdage profiler til folk jeg har gått i klasse med for eksempel er ganske morsomt. Og hyggelig å hilse på gamle venner. Ikke minst "festevenner" som man ikke snakker med så mye ellers, da er det greit med Blink. Kan også få nye venner. F.eks. ei som bor i blokka mi kjente meg igjen på bildet, og sa "hey, er ikke du naboen min?" og nå har vi snakket sammen mange ganger og oppdaget at vi har felles kjente, så kanskje jeg får en ny venninne? :)

Blink er genialt det. Men som sjekkested? Ja, det har jeg aldri prøvd. Men søstera mi traff typen sin på Blink. Jeg traff typen på nettet jeg også forsåvidt, men det var på IRC for maaange år siden :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...