Gå til innhold

MSN

Gjest forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest forbanna
Skrevet

Hvordan kan det gå an at andre logger seg inn på min msn???

Ingen vet passordet mitt !!!!

Skrevet

Fikk du melding om at du ble logget av pga at du ble logget på en annen maskin? Da har du i såfall to versjoner av msn på maskinen. Den gamle logges automatisk på etter en stund.

Skrevet

Hvis du har vært logget inn på samme pc tidligere kan passordet ha blitt lagret.

Gjest forbanna
Skrevet

De her gjettet passordet ditt.

Noen er pålogget min msn når jeg selv er bortreist om min maskin ikke er i bruk.Og passordet mitt er det ingen som vet.HVORDAN ???????

Skrevet

Noen er pålogget min msn når jeg selv er bortreist om min maskin ikke er i bruk.Og passordet mitt er det ingen som vet.HVORDAN ???????

Hvis du har logget deg på hos noen andre som ikke bruker msn til vanlig kan det skje. Hver gang de logger seg på sin maskin logges din adresse på msn automatisk. Det skjedde med noen jeg kjenner. Og eieren av datamaskinen ante ikke engang at han hadde msn.

Skrevet

Du har kanskje et dritlett spørsmål hvis du har glemt mailadressa di. Noe som noen kan gjette seg til.

Enten det eller du har logga på en maskin et annet sted og lagt inn automatisk pålogging.

Skrevet

Kanskje det er husspøkelset ditt som koser seg når du er borte?

Fra spøk til alvor; vet det er et program hvor man kan logge seg inn på hvem som helst sin msn og overvåke dem.

Eller en nysgjerrig sjel har gjettet passordet ditt, ofte er ikke det så vanskelig, mange bruker f.eks barna sine navn som passord, så det er jo bare å prøve seg frem hvis man har behov for det.

Skrevet

Du har kanskje et dritlett spørsmål hvis du har glemt mailadressa di. Noe som noen kan gjette seg til.

Enten det eller du har logga på en maskin et annet sted og lagt inn automatisk pålogging.

Ja, det kan være smart å hake ut "glem meg" etter man har vært pålogget på andres maskiner.

Gjest forbanna
Skrevet

Kanskje det er husspøkelset ditt som koser seg når du er borte?

Fra spøk til alvor; vet det er et program hvor man kan logge seg inn på hvem som helst sin msn og overvåke dem.

Eller en nysgjerrig sjel har gjettet passordet ditt, ofte er ikke det så vanskelig, mange bruker f.eks barna sine navn som passord, så det er jo bare å prøve seg frem hvis man har behov for det.

jeg har aldri logget meg på noen andres maskin og passordet mitt er det absolutt ingen som vet.Helt sikkert.Så ringer ei veninne meg og sier at jeg er pålogget mens jeg selv sitter i bilen.Og i hhuset mitt er det ingen.

..............

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg har aldri logget meg på noen andres maskin og passordet mitt er det absolutt ingen som vet.Helt sikkert.Så ringer ei veninne meg og sier at jeg er pålogget mens jeg selv sitter i bilen.Og i hhuset mitt er det ingen.

..............

Men har du krysset av for at msn skal huske ditt brukernavn og passord??

Gjest petrusa
Skrevet

den kan jo slå seg på om maskina blir restartet. Eller om nettet faller ut og så slår msn seg på når nettet kommer tilbake...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...