Gå til innhold

Mer bryllup (langt)

Gjest anonym for anledningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke man absolutt må be like mange på hver side. Men ber du alle dine tanter/onkler, kan hans bli skuffet over ikke å bli bedt.

Jeg var for noen år siden i bryllup til min yngste kusine (jeg ble bedt som flge for min mor, hennes eneste gjenlevende tante). Brudgommen hadde lite nær familie, men han hadde bedt mange tremenninger og deres foreldre (alle måtte presentere seg og si hvilket forhold de hadde til brur/brudgom. Min kusine hadde kun bedt en tremenning, men hun presenterte seg som venninne.

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Jeg synes ikke man absolutt må be like mange på hver side. Men ber du alle dine tanter/onkler, kan hans bli skuffet over ikke å bli bedt.

Jeg var for noen år siden i bryllup til min yngste kusine (jeg ble bedt som flge for min mor, hennes eneste gjenlevende tante). Brudgommen hadde lite nær familie, men han hadde bedt mange tremenninger og deres foreldre (alle måtte presentere seg og si hvilket forhold de hadde til brur/brudgom. Min kusine hadde kun bedt en tremenning, men hun presenterte seg som venninne.

Også selv om han ikke har sett sine onkler/tanter på mange år? Og jeg ser mine annenhver uke....

Skrevet

Også selv om han ikke har sett sine onkler/tanter på mange år? Og jeg ser mine annenhver uke....

Nei, man behøver ikke be onkler/tanter man ikke har sett på årevis. Men det er jo en fin anledning for slektninger og treffes. Elles er det i begravelser litt fjernre slektninger dukker opp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...