fresja Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes ikke man absolutt må be like mange på hver side. Men ber du alle dine tanter/onkler, kan hans bli skuffet over ikke å bli bedt. Jeg var for noen år siden i bryllup til min yngste kusine (jeg ble bedt som flge for min mor, hennes eneste gjenlevende tante). Brudgommen hadde lite nær familie, men han hadde bedt mange tremenninger og deres foreldre (alle måtte presentere seg og si hvilket forhold de hadde til brur/brudgom. Min kusine hadde kun bedt en tremenning, men hun presenterte seg som venninne. 0 Siter
Gjest anonym for anledningen Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes ikke man absolutt må be like mange på hver side. Men ber du alle dine tanter/onkler, kan hans bli skuffet over ikke å bli bedt. Jeg var for noen år siden i bryllup til min yngste kusine (jeg ble bedt som flge for min mor, hennes eneste gjenlevende tante). Brudgommen hadde lite nær familie, men han hadde bedt mange tremenninger og deres foreldre (alle måtte presentere seg og si hvilket forhold de hadde til brur/brudgom. Min kusine hadde kun bedt en tremenning, men hun presenterte seg som venninne. Også selv om han ikke har sett sine onkler/tanter på mange år? Og jeg ser mine annenhver uke.... 0 Siter
fresja Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Også selv om han ikke har sett sine onkler/tanter på mange år? Og jeg ser mine annenhver uke.... Nei, man behøver ikke be onkler/tanter man ikke har sett på årevis. Men det er jo en fin anledning for slektninger og treffes. Elles er det i begravelser litt fjernre slektninger dukker opp... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.