Gå til innhold

Van Damme

Anbefalte innlegg

Gjest MaxiMeter
Skrevet

Hva synes dere om denne karen flickor? (utseendemessig)

(Bare for å legge inn et eller annet...) :-/

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg er dreng, og driter i utseendet hans, men jeg digger kampsportfilmer. Det som slår meg med hver j**** film han lager, er at det er hans motstandere som gjør scenene ok.. Til tider, i alle fall. "The Quest", f.eks., som inneholder noen utrolige heftige scener med Capoeira og Crazy Monkey Kung Fu, mens han sjøl liksom skal representere Muay Thai. Det han leverer der, er stiv shotokankarate enn Muay Thai...

God natt. :-)

Gjest MaxiMeter
Skrevet

Jeg er dreng, og driter i utseendet hans, men jeg digger kampsportfilmer. Det som slår meg med hver j**** film han lager, er at det er hans motstandere som gjør scenene ok.. Til tider, i alle fall. "The Quest", f.eks., som inneholder noen utrolige heftige scener med Capoeira og Crazy Monkey Kung Fu, mens han sjøl liksom skal representere Muay Thai. Det han leverer der, er stiv shotokankarate enn Muay Thai...

God natt. :-)

For så vidt enig.

Natta :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Han var en tøffing før, har ikke sett noen bilder av nyere dato....

Skrevet

Mener du Jean Claude Van Damme? Usj, han er ekkel synes jeg, litt femi rett og slett. Vedder på at han er utrolig selvopptatt.

Gjest kazikuz
Skrevet

han var mitt store idol da jeg var 14 år(og han også betydelig yngre)

Skrevet

Uff, nei, liker ikke. Filmene han spiller i, er også uten unntak dårlige.

Gjest Wolverina
Skrevet

Fordi han er så utstudert jålete vel, det blir veldig femi for meg, slik som Chippendales-gutta.. Liker ikke slike karer jeg, kan godt være veltrent, men de skal likevel se litt sånn skogsarbeider-typer ut :-)

Chippendales er ikke noe å se på nei, helt enig der da....

Skrevet

Ja det sier jeg også...Hvor da?

Enig med flisa--> sikle...

Var helt opphengt i den fyren da jeg var "fjortis"...men det er jo sånt man vokser ifra. Men syns fortsatt han er VELDIG kjekk...

Men det er visst ikke mange som er enig med oss.. hehe...

HAN har jeg altså ikke vokst fra -han har jo blitt eldre han også! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...