Gå til innhold

***Jeg har bursdag***

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Takk for all oppmerksomhet fra alle dere snille dole-mennesker ;o)

Dagen har vært fin, den!

Skrevet

Hva skjedde med smileyen min da? Hø, det går faktisk ikke..

Den består av en * og

Gjest Flystripa
Skrevet

Hva skjedde med smileyen min da? Hø, det går faktisk ikke..

Den består av en * og

Aner ikke, men takk!

Skrevet

Aner ikke, men takk!

Den dukket opp nå, i det første innlegget mitt. Pussig. Den var ikke der i sta. Men pøtt pøtt. :-)

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år!

Håper du har fått noe du ønsker deg!

Skrevet

Gratulerer med dagen, sånn på tampen. Videre vil jeg gjerne gi deg en riktig god natt ;)

Skrevet

Grattis!!

ha en ny å spennende dag i morgen!

(ett år eldre vet du) :)))

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk, Ulvinne :) Jeg kjører sånt selv, jeg!

Så du kjører mc? Så kult da!

Om ikke mc'føreren fallt i smak (jeg bar mer opptatt av å finne en fin sykkel en enn flott mannebein til deg) så bare dropper vi han. Da kan i stedet jeg få sitte på en tur med deg, eller hva?

Gjest Flystripa
Skrevet

Så du kjører mc? Så kult da!

Om ikke mc'føreren fallt i smak (jeg bar mer opptatt av å finne en fin sykkel en enn flott mannebein til deg) så bare dropper vi han. Da kan i stedet jeg få sitte på en tur med deg, eller hva?

Jeg trives på to hjul, ja. Men for tiden har vi "bare" en 125ccm scooter. Den går dog som en liten rakett (litt overdrevet) med maxfart på 130 km/t, og er billig i forsikring (viktig).

Her ser du et bilde av den:

http://www.kymco.no/15.html

*gleder meg til ny sesong*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg trives på to hjul, ja. Men for tiden har vi "bare" en 125ccm scooter. Den går dog som en liten rakett (litt overdrevet) med maxfart på 130 km/t, og er billig i forsikring (viktig).

Her ser du et bilde av den:

http://www.kymco.no/15.html

*gleder meg til ny sesong*

Den var liten og søt!

Jeg stortrives også på to hjul, men har ikke mc'lappen selv.

Så jeg må pent sloss med mine barn om å få sitte bakpå hos min kjære.

Når jeg ser ut av vinduet på de store snømengdene, så sier jeg meg absolutt enig i at jeg gleder meg til mc'sesongen - av flere grunner :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...