Gå til innhold

Overføre bilder fra mobil til PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips tas imot med takk! :-)

Spørsmålet gjelder altså hvordan jeg skal få overført bilder (fotografrier) som jeg har knipset med mobiltelefonen over på PC.

På forhånd takk for svar! :-)

Fortsetter under...

Skrevet

På min (Nokia) velger jeg bare "Send som e-post", og skriver inn e-post adressen.

Skrevet

På min (Nokia) velger jeg bare "Send som e-post", og skriver inn e-post adressen.

Ja, det har jeg gjort på enkelte bilder, men da må jeg sende ett og ett og betale MMS-pris per forsendelse.

Eller kan du sende mange i ett jafs?

Hvis ikke blir det jo litt dyrt å overføre mange bilder....

Skrevet

Ja, det har jeg gjort på enkelte bilder, men da må jeg sende ett og ett og betale MMS-pris per forsendelse.

Eller kan du sende mange i ett jafs?

Hvis ikke blir det jo litt dyrt å overføre mange bilder....

Det har du jo rett i...

Jeg har ikke kameramobil, så de eneste bildene jeg sender til pc'en, er bilder andre har sendt meg. Det blir ikke så mange.

Skrevet

Bortsett fra å sende de som mail kan du jo sende de som infrarød, hvis du har det på mb din og hvis pc'en kan ta i mot.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bluetooth, kanskje?

Selv tar jeg bare minnekortet ut av telefonen og setter det i kortleseren så henter Photoshop Elements 4 dem inn, enkelt og greit.

Annonse

Skrevet

Bortsett fra å sende de som mail kan du jo sende de som infrarød, hvis du har det på mb din og hvis pc'en kan ta i mot.

Aner ikke. Skal undersøke. Takk for tips.

Skrevet

Bluetooth, kanskje?

Selv tar jeg bare minnekortet ut av telefonen og setter det i kortleseren så henter Photoshop Elements 4 dem inn, enkelt og greit.

Her var det mye jeg ikke skjønte, men da antar jeg at det betyr at jeg ikke har det du skriver om! ;-)

Bluetooth har jeg ihvertfall ikke. Og kortleser? Photoshop?? Antar det siste er en slags programvare som man må kjøpe? Og at de korgreiene hører sammen med det?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Her var det mye jeg ikke skjønte, men da antar jeg at det betyr at jeg ikke har det du skriver om! ;-)

Bluetooth har jeg ihvertfall ikke. Og kortleser? Photoshop?? Antar det siste er en slags programvare som man må kjøpe? Og at de korgreiene hører sammen med det?

Neida, kortleseren hører ikke sammen med Photoshop Elements (som ganske riktig er et fotoredigeringsprogram jeg har kjøpt), de to bare jobber sammen. :-)

En kortleser er forresten en dings som leser minnekort fra kameraer og også mobiltelefoner, kjekt å ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...