Gå til innhold

Gifte seg med søkkrik 85-årig mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si at du er kvinne, sånn pluss-minus 30 år, har hatt et langt forhold, har kanskje barn, men nå er singel. Din økonomi kunne gjerne vært bedre enn den er, selv om det "går rundt".

Du blir kjent med en søkkrik 85-årig mann, som blir begeistret for deg. Du liker jo også han, for han er ingen ekkel mann. Vi sier at den gamle mannen er barnløs, og har en formue på 500 millioner.

Plutselig en dag frir han til deg, han vil ingenting annet enn å gifte seg med deg, uten noen som helst økonomiske forbehold, altså vanlig felleseie, slik at du ved hans død arver hele hans formue.

Hvordan ville du taklet det?

Skrevet

Jeg tror svært mange ville prostituert seg for 500 mill.

mil1365380270
Skrevet

Ikke så veldig vanskelig valg, man gifter seg ikke med folk man ikke er forelsket i. Har han lyst til å gi deg pengene, kan han testamentere dem til deg.

Gjest = drømmesituasjon
Skrevet

Hmmmm, tja ....

* INGEN forpliktelser utenom, det er kun et papir som skal si at vi er gift

* ekteskapet SKAL være hemmelig, for husk det er jo kun pga pengene jeg gjør det

* vi skal IKKE bo sammen, han får kjøpe et skikkelig bra hus for meg, slik at jeg kan ha mine elskere på besøk når jeg måtte ønske meg det

* jeg skal ha lommepenger hver uke, .... si 100.000 utbetalt hver lørdag

Skrevet

Nå må jeg si at sjansene for jeg skulle bli så godt kjent med en millionær på 85 år at han forelsket seg i meg, er heller minimale :-) Men skulle det skje er svaret nei. Hvem trenger 500 mill?? Jeg hadde vært fornøyd med en stødig håndverker i 30-åra på fast jobb og inntekt jeg :-)

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg ville giftet meg med han, tror jeg. Tror mange hadde syntes det var vanskelig å la være.

Lettere å være moralsk riktig hvis man ikke faktisk er i situasjonen..

Gjest Brumlemann85
Skrevet

God dag.

Så rart at du spør. Jeg er nemlig en 85 år gammel mann, god for i underkant av en milliard, og for tiden på jakt etter en hustru å dele solnedgangen med.

Jeg er i full vigør!

Noen interesserte?

Skrevet

God dag.

Så rart at du spør. Jeg er nemlig en 85 år gammel mann, god for i underkant av en milliard, og for tiden på jakt etter en hustru å dele solnedgangen med.

Jeg er i full vigør!

Noen interesserte?

De aktuelle kandidatene vil kanskje sette mest pris på at du IKKE er i full vigør! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Husk at selv om dere har felleseie vil han kunne testamentere det meste av formuen til andre. Da vil du (eller den det gjelder) sitte med skjegget i postkassen...

Skrevet

De aktuelle kandidatene vil kanskje sette mest pris på at du IKKE er i full vigør! ;-)

Ja, det var den derre "fulle vigøren" som fikk meg til å betakke meg!

Steik for ei snål setning....

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

God dag.

Jeg er i full vigør!

Noen interesserte?

Må det være en hustru da? snufs !

Skrevet

God dag.

Jeg er i full vigør!

Noen interesserte?

Det er bare å ta seg en tur på byen og vifte litt med lommeboken.

Nok av lammekjøtt til salgs.....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Må det være en hustru da? snufs !

En pen ung mann kan sikkert også gjøre nytten!

*Trøster*

Skrevet

Husk at selv om dere har felleseie vil han kunne testamentere det meste av formuen til andre. Da vil du (eller den det gjelder) sitte med skjegget i postkassen...

Jeg skrev "uten noen som helst økonomiske forbehold."

Gjest Brumlemann85
Skrevet

Det er bare å ta seg en tur på byen og vifte litt med lommeboken.

Nok av lammekjøtt til salgs.....

Takk for tipset, unge mann.

Jeg er dessverre ikke så god til bens lenger. Og i byen har jeg lest at det er rene Sodom med hasjpiller og det som verre er.

Skrevet

Takk for tipset, unge mann.

Jeg er dessverre ikke så god til bens lenger. Og i byen har jeg lest at det er rene Sodom med hasjpiller og det som verre er.

Da er det vel bare å satse på noen kontaktsider på nettet?

Du ser jo ut til å beherske dette:-)

Gjest Brumlemann85
Skrevet

Nei, altså jeg har hatt noen mindre helseplager. Prostatakreft, angina pectoris, astma, diabetes, et par mindre hjerteinnfarkt, mild osteoporose og kronisk inflammasjon. Men jeg har splitter ny hofte og er i full vigør!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg skrev "uten noen som helst økonomiske forbehold."

Han kan uansett når som helst, før eller etter giftermålet, skrive sitt testamentet. Uansett hva slags forbehold som måtte være gitt i forkant.

Skrevet

Jeg hadde ikke giftet meg for 500mill- gifte meg skal jeg kun gjøre en gang i mutt liv... Men pokker, jeg skulle pult livlorten utav gammlingen om jeg fikk 500mill!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...