Gå til innhold

Hvor få tak i esker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fuktig i den ene boden vår. Jippi. Alt må dermed ut av sine opprinnelige (og nå fuktige) esker, og over i nye. I tillegg skal lillemor på 5 mnd få eget rom, og da er det en del ting som må pakkes vekk.

Det blir jo en del esker av sånt...!

Hvor får man tak i esker? Vi trenger hele, tette esker, så sånne frukt-esker fra butikker o.l. har jeg ikke lyst til å bruke. Er det noen som selger pappesker? Hva koster i så fall det?

Jammen er DOL et nyttig sted - alt man kan spørre om ;-)

Skrevet

Binders og Ikea selger.

Selv har jeg pleid å ta en tur på den lokale gjenbruksstasjonen når jeg trenger esker. Mye solide pappkartonger i papp-containeren der; sånne som det har vært tv'er og pc'er i.

mil1365380270
Skrevet

Søke på emballasje på bizkit? Tipper de er billigere enn IKEA og Binders. Avhengig av hvor store esker du skal ha, koster de fra 5,- til 15,- +MVA per eske. Hvis du kjøper hos grossist må du kjøpe en pakke på 25 esker.

Skrevet

De fleste flyttebyråer selger pappesker vet jeg. Steder man kan leie varebiler og hengere pleier også å selge det.

IKEA selger også esker til flytting og oppbevaring i mange størrelser.

Gjest Elextra
Skrevet

Ikea selger rimelige esker. Men de er i langt dårligere kvalitet enn de du får fra flyttebyråene.

Ellers kan du gjerne få gratis esker på super'n, og fruktesker er gjerne av god kvalitet. Da må du gjerne ringe først og avtale når du henter dem. Vanligvis makuleres de nemlig kort tid etter utpakking i butikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...