Gå til innhold

Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest det er en grunn til det da
Skrevet

Hvis du leser linken du har lagt ut godt så leser du også grunnen til at han hadde såpass mye cash på seg.

Han hadde vunnet pengepremier på div. løp, de betales ut cash. I tillegg hadde han ikke vært hjemmom mellom løpene slik at han ikke hadde fått satt inn pengene på konto.

Skrevet

Hvorfor skal de holde kjeft om det?

Hvis du har lest artiklene, hadde de jo god grunn til å ha de pengene med seg.

Dessuten er det nok ikke like stor katastrofe for dem å miste de pengene som en vanlig turist,da.

Skrevet

Hvis du leser linken du har lagt ut godt så leser du også grunnen til at han hadde såpass mye cash på seg.

Han hadde vunnet pengepremier på div. løp, de betales ut cash. I tillegg hadde han ikke vært hjemmom mellom løpene slik at han ikke hadde fått satt inn pengene på konto.

Man kan uten problemer stikke innom en bank hvor som helst i verden og få satt inn pengene.

Sannheten er vel at han har så mye penger fra før at det der er som lommerusk å regne.

Skrevet

Det er for ille at landslagsledelsen ikke har et opplegg hvor såpass store beløp er trygge mens de deltar i OL.

Skrevet

Men det er da litt rart at det ved sånne store arrangement ikke finnes en safe de kan leie mens de er på plassen?

Aldri i verden om jeg ville oppbevart så mange penger i ei veske på rommet, uansett.Ikke for at det noen gang vil skje, men dog.

Skrevet

OG svaret; Vanlig å reise med cash

Grunnen til at Andresen hadde så mye penger med seg, er enkel. Han vant en rekke renn i januar og cashet inn godt med prispenger. Siden har han ikke vært hjemme. I tillegg til 1 000 Euro ble Frode Andresen frastjålet leilighetens eneste nøkkel. - Så nå har Gunn Margit og jeg flyttet alle verdisaker til et annet bygg. Det er likevel ikke spesielt hyggelig å vite at tyven går rundt med vår nøkkel.

TEIT - man kan vel sette inn penger fordet om man er i utlandet - eller?

Skrevet

Grunnen til at Andresen hadde så mye penger med seg, er enkel. Han vant en rekke renn i januar og cashet inn godt med prispenger. Siden har han ikke vært hjemme. I tillegg til 1 000 Euro ble Frode Andresen frastjålet leilighetens eneste nøkkel. - Så nå har Gunn Margit og jeg flyttet alle verdisaker til et annet bygg. Det er likevel ikke spesielt hyggelig å vite at tyven går rundt med vår nøkkel.

Fullstendig idiotisk.

Og i tillegg oppbevare det ulåst på hotellrommet...????

Hvor dum går det an å bli.

For ikke å snakke om det til pressen etterpå...

Er det mulig....?

Skrevet

Men det er da litt rart at det ved sånne store arrangement ikke finnes en safe de kan leie mens de er på plassen?

Aldri i verden om jeg ville oppbevart så mange penger i ei veske på rommet, uansett.Ikke for at det noen gang vil skje, men dog.

Ja, det er jeg helt enig i.

Jeg hadde aldri i verden turt å la et slikt beløp ligge slik. Men for meg er et slikt beløp en formue

Skrevet

Når jeg er på hotell, låser jeg alltid penger og andre verdisaker inne i safen på rommet. Hvis det ikke finnes safe på rommet, finnes det i hvertfall det i resepsjonen. 200 000, liggende og slenge i en bag må da være grov uaktsomhet! Antagelig var det penger han har råd til å miste da, siden han ikke har vurdert å sikre dem bedre enn som så.

Skrevet

Det er for ille at landslagsledelsen ikke har et opplegg hvor såpass store beløp er trygge mens de deltar i OL.

Ja, enig!

Skrevet

De ble jo ikke stjålet. De 200 bærumstierne, altså.

"........................................."

Skrevet

De ble jo ikke stjålet. De 200 bærumstierne, altså.

"........................................."

'OM de blir stjålet'. :)

Skrevet

Jeg har ikke sett noe til Postbanken i Italia, men hvorfor får de pengene i kontanter? Hva med en sjekk eller kontooverførsel?

Skrevet

Jeg har ikke sett noe til Postbanken i Italia, men hvorfor får de pengene i kontanter? Hva med en sjekk eller kontooverførsel?

Ja, det høres jo merkelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...