Gå til innhold

Betale for sex

Anbefalte innlegg

Spørs hva du legger i 'kontakt med'?

Mener du venner, familie, kjærester, kan jeg selvsagt ikke gi 100% garanti, da jeg ikke har fotfulgt dem gjennom livet - men at sjansen skulle være stor? Nei aldri, ikke disse menneskene.

Hvis du mener tilfeldige og fjerne bekjente/på nikk-folk eller kelneren eller forsikringsagenten - sikkert.

Jeg fikk for en stund tilbake vite at en kamerat av meg som jeg ALDRI kunne trodd ville noen gang kjøpe sex, faktisk hadde gjort det en gang da han var full på ferie i utlandet. Dette er en utorlig sympatisk og fornuftig person som alltid har hatt en høy stjerne i min bok. Det kom derfor som et sjokk kan du si..

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hawkwind

13

• Ugga Bugga

9

• mil1365380270

8

• petter smart

8

Jeg fikk for en stund tilbake vite at en kamerat av meg som jeg ALDRI kunne trodd ville noen gang kjøpe sex, faktisk hadde gjort det en gang da han var full på ferie i utlandet. Dette er en utorlig sympatisk og fornuftig person som alltid har hatt en høy stjerne i min bok. Det kom derfor som et sjokk kan du si..

Det tror jeg på. Hva var grunnen til at han bekjente sine synder? Det ga ham neppe stjerne i boka hos damene...

Det tror jeg på. Hva var grunnen til at han bekjente sine synder? Det ga ham neppe stjerne i boka hos damene...

Han bekjente ikke sine synder til meg, det var min daværende kjæreste som fortalte det. De to er i samme vennegjeng. Jeg har faktisk vært sammen med denne fyren tidligere, det var et fint brudd og vi har holdt vennskapet siden. For ordens skyld var det etter at vi ble slutt at dette horekjøpet skjedde, men jeg synes det er veldig ekkelt å tenke på.

Annonse

Jeg velger og vraker;0)

Litt sliten bilpark eller rettere sagt k..park, kanskje?

Er det ikke slik at slik horene blir kalde og avstumpede, blir også kundene deres det? En trist skjebne.

Og mens jeg er i det advarende hjørnet... pass på at ikke stellet ditt råtner og drypper sakte av. Mye dårlig skrekk som vandrer fra kjønn til kjønn i de kretser, sies det.

Gjest horekunde

Litt sliten bilpark eller rettere sagt k..park, kanskje?

Er det ikke slik at slik horene blir kalde og avstumpede, blir også kundene deres det? En trist skjebne.

Og mens jeg er i det advarende hjørnet... pass på at ikke stellet ditt råtner og drypper sakte av. Mye dårlig skrekk som vandrer fra kjønn til kjønn i de kretser, sies det.

Rolig nå, jeg tøyser bare med deg:-)

Har kjærest, og lever rolig.

Ja, disse er også patetiske. Jeg tror det er mulig for de aller fleste å finne noen som vil ha sex gratis.

Sagt som en ekte kvinne.

Det er så typisk kvinner å komme med slike uttalelser. Fordi det er meget enkelt for dere.

Det er langt vanskeligere for menn. Og for de menn som ikke har utseendet med seg eller av andre grunner er lite attraktive er det svært vanskelig. Det avhenger selvsagt litt av hvor en legger lista. Men for enkelte er det i praksis umulig.

Annonse

For ordens skyld: Jeg synes kjøpt sex uansett kjønn på kjøperen er negativt.

Jeg synes ikke et handicap eller et ufordelaktig ytre på andre måter, er en vektig grunn for å kjøpe seg sex. Shit happens - noen kan ikke bruke bena sine - noen kan ikke se - noen kan ikke høre - noen får seg ikke sex med andre. Da får man faktisk nøye seg med sex med seg selv.

Samme argument kan jo brukes for å nekte handikappede rullestol. Shit happens, de får krype bortover gulvet.

Så lenge noen selger sex frivillig så bør bl.a. handikappede personer få kjøpe sex av dem.

Gjest går det virkelig an?

Samme argument kan jo brukes for å nekte handikappede rullestol. Shit happens, de får krype bortover gulvet.

Så lenge noen selger sex frivillig så bør bl.a. handikappede personer få kjøpe sex av dem.

Herregud du ER virkelig ikke særlig smart du... *lol*

Tror nok de fleste ser på kjøp av hore som et meget avskrekkende personlighetstrekk, ikke bare som en handling. Kan dessuten vedde mye på at langt de fleste horekundene ALDRI kunne tenkt seg å være sammen med en som hadde vært prostituert.

Selvfølgelig gjør de det, og det bør de gjøre.

Bare så pussig at de samme kvinnene mener at mange sexpartnere/ONS kun er historie og ikke har noe med personlighetstrekk å gjøre.

Dobbeltmoral, igjen?

Litt av et kvinnesyn du har!

Får ikke håpe at du har kjæreste eller er gift..;(

Kan du ikke få tilsvarende kick av å møte en likeverdig å eventuellt avtale rollespill der du bestemmer?

Må si jeg synes menn som kjøper sex er ynkelige og små!

"Kan du ikke få tilsvarende kick av å møte en likeverdig å eventuellt avtale rollespill der du bestemmer?"

Hvor kan en vanlig mann gjøre dette? Det er en enkel sak for en kvinne, men for de fleste menn er dette nesten umulig.

Det er tydelig at kvinner ikke skjønner hvor mye lettere det er for kvinner å få sex enn det er for menn.

Gjest går det virkelig an?

"Kan du ikke få tilsvarende kick av å møte en likeverdig å eventuellt avtale rollespill der du bestemmer?"

Hvor kan en vanlig mann gjøre dette? Det er en enkel sak for en kvinne, men for de fleste menn er dette nesten umulig.

Det er tydelig at kvinner ikke skjønner hvor mye lettere det er for kvinner å få sex enn det er for menn.

Skjønner at du basert på egne erfaringer har store problemer med å få deg noe. Ikke alle er like uheldig på dette området som deg da. Ikke noe problem for menn å få gratis sex i alle varianter. Men noen som deg sliter kanskje litt mer med det, sånn er livet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...