Gjest Nunji Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 fisk som har ligget siden mandag? Fisken er stekt og ligger i folie i kjøleskapet. Er den spiselig enda? 0 Siter
citygirl Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ville ikke ha spist den. Men jeg er ekstremt kresen. Spiser kun rester dagen etter. Pleier derfor å fryse matrester. Man kan antagelig lukte på den for å sjekke om den har blitt dårlig, men for meg lukter det meste ekkelt uansett, så jeg klarer ikke bedømme det:-) 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Fra mandag til onsdag-innpakket-, i kjølskap? Definitivt ja:) Samme uke en fordel da.. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Den er to dager gammel?? Selvsagt er den spiselig. 0 Siter
Gjest Nunji Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Fra mandag til onsdag-innpakket-, i kjølskap? Definitivt ja:) Samme uke en fordel da.. Hehe, mandag denne uken, ja 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ville ikke ha spist den. Men jeg er ekstremt kresen. Spiser kun rester dagen etter. Pleier derfor å fryse matrester. Man kan antagelig lukte på den for å sjekke om den har blitt dårlig, men for meg lukter det meste ekkelt uansett, så jeg klarer ikke bedømme det:-) Enig ALT lukter ekkelt! hehe 0 Siter
citygirl Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Enig ALT lukter ekkelt! hehe Ikke sant;-) Særlig kjøtt og fisk. *BLÆRGH* Men dæven så godt! 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ikke sant;-) Særlig kjøtt og fisk. *BLÆRGH* Men dæven så godt! Jeg sier bare.....ost :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg sier bare.....ost :-) Sorte sara? *brekker seg* Gamle Ole? *burp* Husker da jeg kom hjem fra ferie i Frankrike en sommer for noen år siden. Hadde fått handleliste fra foreldra mine; masse ekle oster skulle jeg ha med hjem. Det var kjempevarmt, flyet var nesten et døgn forsinka, og ostene lå i en bærepose i kofferten. Tollerne styrte nok unna den kofferten bare pga lukta. Jeg måtte evakuere huset da den ble åpnet. Og ostene? De smakte visst herlig... *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.