Gå til innhold

åpne vedlegg i outlook express

Anbefalte innlegg

Gjest sofies verden
Skrevet

Hei

Håper dere allvitende dol're kan hjelpe meg. Jeg får ikke åpnet vedlegget som er en acrobat reader fil. Jeg har programmet, men jeg får bare ikke åpnet vedlegget.

Kan noen forbarme seg over meg og hjelpe.

*takk*

Skrevet

Hva slags feilmelding får du? Hva skjer når du prøver å åpne vedlegget?

Gjest sofies verden
Skrevet

Hva slags feilmelding får du? Hva skjer når du prøver å åpne vedlegget?

Jeg får ingen feilmelding, men filvedleggene er 'grå'. Når jeg trykker på dem skjer ingenting. Tror det er en automatisk sperre der som ikke lar meg åpne vedleggene.

Skrevet

Jeg får ingen feilmelding, men filvedleggene er 'grå'. Når jeg trykker på dem skjer ingenting. Tror det er en automatisk sperre der som ikke lar meg åpne vedleggene.

Da er det nok outlook som vil hindre deg i å åpne potensielt skadelige filer.

For å få vist framtidige vedlegg, så kan du gå på verktøy -> alternativer -> sikkerhet, og der ser du til at haken for "ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg som kan inneholde virus" er fjernet.

Du får ikke tilbake innholdet i denne eposten, men de du får framover, så du må nok be avsenderen sende mailen på nytt dersom den var viktig for deg.

Håper det var dette som var feil :)

Gjest Calóni
Skrevet

Prøv å åpne mailen, og trykk på "videresend"-knappen. Ikke for å videresende til noen, altså, men jeg opplever at vedlegget blir tilgjengelig da.

Skrevet

For å få vist framtidige vedlegg, så kan du gå på verktøy -> alternativer -> sikkerhet, og der ser du til at haken for "ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg som kan inneholde virus" er fjernet.

Du får ikke tilbake innholdet i denne eposten, men de du får framover, så du må nok be avsenderen sende mailen på nytt dersom den var viktig for deg.

Hvis hun ikke har slettet eposten, får hun jo åpnet vedlegget. Jeg har hatt samme problem.

Gjest sofies verden
Skrevet

Tusen takk for hjelp, jeg fikk åpnet vedlegget når jeg gjorde det du sa :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...