Gå til innhold

Skal jeg fortelle ham det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

45

• flisa

14

• mil1365380270

9

• morsan

7

Hvis du leser hele tråden og innspillene trådestarter har kommet med, så tror jeg du ser at dette knappest kan kalles bifil. Hun anser den delen av seg til å utgjøre 5/95 deler av sin legning, hun har aldri hatt et forhold til en annen kvinne, og selv ikke i sin singel periode har hun hatt behov for å utforske denne siden av seg.

Å skulle problematisere dette og lure på om man burde "komme ut av skapet" for denne forsvinnende lille delen anser jeg nesten som en hån mot alle de som er 100% homo eller 100%bifile og sliter med å stå frem som det.

Egentlig litt enig med deg- det måtte vært at hun bare spurte kjæresten; "DU, har du noen ganger følt at du nesten har vært forelska i en kamerat? -det har jeg - rart!"

Mer dramatisk enn det tror jeg ikke det er.

Vanskelig det der.

Jeg ville nok ha visst det om mannen min hadde vært bifil.

Ser alle andre synes det er så greit.

Jeg er ikke sikker på om jeg ville ha taklet det. Men det har mer med meg å gjøre.

Hadde jeg fått vite noe sånt nå, ville jeg nok følt at jeg hadde levd mange år på en løgn.

Så jeg mener du skal si det.

Men først bør du tenke nøye over hva de følelsene er for noe. Når du skriver varme følelser, så tenker jeg at det er da ikke unormalt å ha varme følelser for venninner f.eks, uten at man blir forelsket av den grunn.

Ja, jeg ville IKKE vite det nå - - 12 år etter - og jeg vet ikke om jeg hadde likt det den gang heller - -

Jeg tror faktisk at jeg er enig med deg - jeg hadde ikke likt det jeg heller...

Ikke fordi jeg hadde blitt løyet for eller lurt - men fordi jeg hadde blitt usikker på om jeg var den rette for ham. Tror jeg...

Dermed hadde jo forholdet blitt truet på et vis...

Hm, vanskelig :)

Jeg hadde fått ekle bilder i hodet mitt.hehe - Grøss

Ja, jeg er litt redd for det du sier der - hva om det kommer frem om noen år og han da anklager meg - "Her har vi vært sammen i 6 år og så har du ikke sagt noe om det? Er det noe annet du har holdt skjult også kanskje?"

De følelsene jeg har hatt for kvinner har ikke gått på seksuelle følelser egentlig, det har i alle fall vært klart i bakgrunnen. Det har gått mer på et inderlig ønske om å få tilbringe tid sammen med dem og lære dem å kjenne. Mer enn med "vanlige" venninner på en måte.

Det er da helt normalt!!

Har du vært SAMMEN med en annen kvinne -eller bare vært glad i? Jeg har også kjent kvinner jeg har vært mer glad i enn andre -men det har ikke vært noe ønske om å hoppe i seng med dem. Jeg kan ikke skjønne at det er mulig å være "litt bifil"?

Forklar meg.

Jeg har ikke vært kjæreste med en annen kvinne nei, men skikkelig forelsket i en for ca. 10 år siden.

Har vel i grunnen bestemt meg for ikke å fortelle det nå i alle fall.

Annonse

Jeg har ikke vært kjæreste med en annen kvinne nei, men skikkelig forelsket i en for ca. 10 år siden.

Det holder jeg med deg i :) Jeg snakket akkurat med gubben nå - hva ham mente om at hvis jeg etc. . han mente det var en "ikke-sak" han også - ikke noe å styre med :)

Her er det ekte kjærlighet så det tyter ut gjennom alle porene i huden til oss begge! :o)

Jeg går slett ikke rundt og ønsker sex med andre, men dersom jeg hadde hatt muligheten når jeg var singel så hadde jeg kunnet tenkt meg å prøve jentesex.

Det er garantert nedtur! :)

Men du: uansett hvor nære man er en kusine og hvor mye diskresjon som forventes og loves, så ville jeg blitt veldig såret dersom mannen min holdt hemmeligheter for meg som han hadde "betrodd" til en fetter/kusine.

Og også det at du tar opp temaet her på dol - uansett anonymitet - sier jo litt om "viktigheten" av denne "hemmeligheten".

For all del - jeg forteller heller ikke min mann alt - rett og slett fordi mye ikke er så veldig viktig/interessant.

Men dersom jeg hadde tenkt såpass mye på om "hemmeligheten" min skulle fortsette å være en hemmelighet som det som kommer frem i denne tråden. tyder det på at man er utenfor denne "uviktighets-greia" og over på det som er betydningsfullt.

Jeg er sikker på at min gubbe har fortalt fetteren sin ting jeg ikke hadde ønsket å vite :-)

Vel, jeg har alt gitt ham beskjed om at dersom det er noe han ønsker og lyster i sengen så må han ikke være redd for å si det så jeg tviler på at han trenger en slik "invitasjon" for å tørre å komme med et forslag om trekant om han har lyst på det. :o)

Fikk bare så lyst til å sitere det gubben sa akkurat: "hadde jeg fått like mye god sex som jeg får mat, hadde jeg ikke hatt skinn igjen på kuken" :-D

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg spurte mannen min jeg også nå.

Jeg skal prøve å oversette det han sa. Han er ganske så omstendelig i alt han sier:)

Alternativ 1.

Han sier at hvis en kvinne hadde sagt noe slikt til han, hadde han tolket det slik at hun var bilfil og at det betydde mye for personen.

At man da rett og slett-er- bifil og ikke bare 5 % som du selv sier.

Alternativ 2.

Ellers tror han at når karakteriserer deg som 5 % bifil (jeg sa ikke at du kunne ha tenkt deg å prøvd sex med kvinner), tolker han det slik at du bare er litt forvirra og ikke greier å skille mellom det å være glad i og forelskelse eller sympatier og antipatier.

Jeg tror at det ikke er mulig å regne prosentandel på slikt og at det bare er du selv som vet hvor mye dette kan komme til å bety for deg eller for han.

Du sa i et innlegg lenger ned her at x-mannen din en gang spurte om du er lesbisk.

Han må jo ha merket noe på deg, og det kan jo den nåværende kjæresten også merke en eller annen gang.

Jeg spurte mannen min jeg også nå.

Jeg skal prøve å oversette det han sa. Han er ganske så omstendelig i alt han sier:)

Alternativ 1.

Han sier at hvis en kvinne hadde sagt noe slikt til han, hadde han tolket det slik at hun var bilfil og at det betydde mye for personen.

At man da rett og slett-er- bifil og ikke bare 5 % som du selv sier.

Alternativ 2.

Ellers tror han at når karakteriserer deg som 5 % bifil (jeg sa ikke at du kunne ha tenkt deg å prøvd sex med kvinner), tolker han det slik at du bare er litt forvirra og ikke greier å skille mellom det å være glad i og forelskelse eller sympatier og antipatier.

Jeg tror at det ikke er mulig å regne prosentandel på slikt og at det bare er du selv som vet hvor mye dette kan komme til å bety for deg eller for han.

Du sa i et innlegg lenger ned her at x-mannen din en gang spurte om du er lesbisk.

Han må jo ha merket noe på deg, og det kan jo den nåværende kjæresten også merke en eller annen gang.

Grunnen til at eksen min spurte var at sexlivet vårt aldri var noe særlig. De siste årene var det omtrent ikke-eksisterende, nesten rart vi klarte å lage 2 barn... ;o)

La meg si det sånn - min nåværende kjæreste har ingen grunn til å lure på det! ;o)

Gjest KariKruskakli

Grunnen til at eksen min spurte var at sexlivet vårt aldri var noe særlig. De siste årene var det omtrent ikke-eksisterende, nesten rart vi klarte å lage 2 barn... ;o)

La meg si det sånn - min nåværende kjæreste har ingen grunn til å lure på det! ;o)

Nei, det har jeg jo skjønt;o)

Bare du vet om han noen gang kan merke på deg at du er "litt" bifil.

Gjest KariKruskakli

Nei, det har jeg jo skjønt;o)

Bare du vet om han noen gang kan merke på deg at du er "litt" bifil.

Eller jeg sier hva jeg egentlig tror jeg.

Jeg tror vel egentlig at enten er du bifil eller så er du ikke.

Du har vært forelsket i jenter.

Du kunne ha tenkt deg å prøvd sex med jenter.

Da er det vel ikke mulig å si at man bare 5% bifil.

Eller er det det?

Unnskyld meg, men grubler og grubler på det der:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...