Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo tenkes han hadde reagert på samme måte vist det hadde vært du som hadde en ex som du hadde gjort det samme med (meldinger + bilder)

har du spurt han om hva han hadde følt?

Ja, jeg har det. Han sa at det ikke hadde gjort han noe. Må legge til at jeg ville ikke hatt bilder av x på mobilen etter at jeg hadde blitt sammen med ny kjæreste..

Ja, jeg har det. Han sa at det ikke hadde gjort han noe. Må legge til at jeg ville ikke hatt bilder av x på mobilen etter at jeg hadde blitt sammen med ny kjæreste..

Helt enig ikke jeg heller.

(kan jo bare være no han sier også da? at han ikke hadde brydd seg)

Ja, da ville jeg virkelig lurt på hvorfor han ikke hadde finni seg noen og hva grunnen var... Ser for meg en type som bor ubrukt hjemme hos mamman sin i en alder av 42 år...

Det er jo også noen som finner sin utkårede når de er 20... Og så er det kanskje ikke så rart med ingen ekser?

Annonse

Forsår deg godt.

Men når en er sammen med noen, blir det ofte din beste venn. Når det blir slutt, er det ikke alltid at det blir slutt pga at en blir uvenner, men at en kanskje er mer venn enn kjæreste.

Det er jo litt unødvendig å ha nakenbilder av eksen. Det hadde jeg blitt skikkelig lei meg for, men husk at det er deg han har valgt. Kanskje har du noe som er mer å samle på enn bare fin kropp?

Stol på at det du er, holder:-)

Forsår deg godt.

Men når en er sammen med noen, blir det ofte din beste venn. Når det blir slutt, er det ikke alltid at det blir slutt pga at en blir uvenner, men at en kanskje er mer venn enn kjæreste.

Det er jo litt unødvendig å ha nakenbilder av eksen. Det hadde jeg blitt skikkelig lei meg for, men husk at det er deg han har valgt. Kanskje har du noe som er mer å samle på enn bare fin kropp?

Stol på at det du er, holder:-)

Takker for det. Skal prøve, men det er vanskelig for meg akkurat nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...