Gå til innhold

hvor mye koster ullundertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest student med lite penger
Skrevet

Har hatt kraftig blærekatar og tenker at jeg får skaffe meg noe ullundertøy så jeg ikke fryser unødig. ¨

Jeg har ikke all verdens penger for tiden.

Hvor mye må jeg regne med sånn ca for å kjøpe ullunderbukse? og strømper?

Hvor er det billigst?

Gjest blomsterløk
Skrevet

På obs får du iallefall kjøpt janus ull-undertøy til voksne for ca 150kr. pr. del.

Ull-strømper: da vil jeg anbefale trysil-strømpen. Den får du kjøpt både på rema og europris. Koster 35-40 kr. pr par.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Bor du i Oslo har de superundertøy (ikke i ull da, men) til 99,- pr del på XXL eller g-sport...Husker ikke helt hvor det var. Enten XXL på NAF-huset eller g-sport på byporten. Men det var sånn salgskasse, så du må være kjapp! Uansett finner du ullundertøy i sportsbutikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...