Gjest student med lite penger Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Har hatt kraftig blærekatar og tenker at jeg får skaffe meg noe ullundertøy så jeg ikke fryser unødig. ¨ Jeg har ikke all verdens penger for tiden. Hvor mye må jeg regne med sånn ca for å kjøpe ullunderbukse? og strømper? Hvor er det billigst? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 På obs får du iallefall kjøpt janus ull-undertøy til voksne for ca 150kr. pr. del. Ull-strømper: da vil jeg anbefale trysil-strømpen. Den får du kjøpt både på rema og europris. Koster 35-40 kr. pr par. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Bor du i Oslo har de superundertøy (ikke i ull da, men) til 99,- pr del på XXL eller g-sport...Husker ikke helt hvor det var. Enten XXL på NAF-huset eller g-sport på byporten. Men det var sånn salgskasse, så du må være kjapp! Uansett finner du ullundertøy i sportsbutikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.