Gå til innhold

OL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nesten le litt av OL-fiaskoen til Norge. Her stupte de ut av løypa en etter en. Og dette har de trent for i åresvis.

Bedre å le enn å gråte ;-) Trøster meg selv..

Skrevet

Enig. Dette OL`et kommer til å bli husket, for sine "fiaskoer".

Skrevet

Enig. Dette OL`et kommer til å bli husket, for sine "fiaskoer".

Og nå får vel svenskene et gull snart... Uff, jeg unner ikke svenskene det ;-) Jeg er veldig barnslig når det gjelder sport - og veldig usaklig!

Skrevet

Det er helt utrolig hvor galt dette går.

Enten blir de syke, eller så ramler de overende (om det er på skøyter eller i langrennsløypa) - og for de beste av de som faktisk klarer å fullføre (så fremt de ikke skyter seg helt bort da av skiskytterne), så når de nesten - men bare nesten - frem til gull....

Med et par hederlige unntak i alpint og hopp - som begge kom litt overraskende.

Flaksen er i hvert fall tilnærmet fraværende for hele den norske troppen.....

Gjest blomsterløk
Skrevet

Og nå får vel svenskene et gull snart... Uff, jeg unner ikke svenskene det ;-) Jeg er veldig barnslig når det gjelder sport - og veldig usaklig!

Jeg er like barnslig. En ting er at vi ikke vinner, men ennå verre er det at sverige vinner!

:(

Og nå ble det gull til sverige

Skrevet

Jeg er like barnslig. En ting er at vi ikke vinner, men ennå verre er det at sverige vinner!

Gull til Sverige? I hva? Jeg ser på sprinten, og finalen er ikke gått enda.

Skrevet

Fikk forresten er sms nå der det sto: "Håper svensken ramler og slår seg skikkelig" ;-)

Skrevet

Jadda! Jeg ble hjemme fra skolen i dag for å se sprinten, men ble sittende å se reprise på kortprogram i kunstløp for kvinner i stedet.

Dette går veien!

Skrevet

Tydlig at Sverige har de beste skitrenerne for tiden.

Vi må få Bråten og Alsgaard til Norge.

"Går ikke an å smøre seg bort, for en maktig skinasjon som Norge" (Fritt etter Bråten)

Skrevet

Det er helt utrolig hvor galt dette går.

Enten blir de syke, eller så ramler de overende (om det er på skøyter eller i langrennsløypa) - og for de beste av de som faktisk klarer å fullføre (så fremt de ikke skyter seg helt bort da av skiskytterne), så når de nesten - men bare nesten - frem til gull....

Med et par hederlige unntak i alpint og hopp - som begge kom litt overraskende.

Flaksen er i hvert fall tilnærmet fraværende for hele den norske troppen.....

Så du OL-maskoten til Norge? En dorull ;-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Sorry.

Var visst litt tidlig ute,

var vel semi jeg hørte!

Der ser du!

Da håper jeg også svenskene detter

:)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men jeg var _HELT_ sikker på at det var finalen jeg hørte jeg da!

Sånn kan det gå! :(

Gjest blomsterløk
Skrevet

Leste akkurat på aftenposten.no, der står det nå svensk gull i sprinten da.

Skrevet

Sorry.

Var visst litt tidlig ute,

var vel semi jeg hørte!

Der ser du!

Da håper jeg også svenskene detter

Men det gjorde han altså ikke :-( Håper ikke Nrk-studio provoserer igjen ved å sette fram svenskeflagget ;-( Det gjorde de sist de tok gull. De setter jo ikke fram flagg når andre nasjoner vinner.

Da satser vi på at Anja Pärsson får seg en kjedelig hekt i Slalåm senere, og at curlingjentene våre vinner over svenskene :)

Skrevet

Så du OL-maskoten til Norge? En dorull ;-)

Ikke rart det bare blir dritt da.....:-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men det gjorde han altså ikke :-( Håper ikke Nrk-studio provoserer igjen ved å sette fram svenskeflagget ;-( Det gjorde de sist de tok gull. De setter jo ikke fram flagg når andre nasjoner vinner.

Da satser vi på at Anja Pärsson får seg en kjedelig hekt i Slalåm senere, og at curlingjentene våre vinner over svenskene :)

Ja, helt teit at de skal sette fram det svenske flagget. Akkurat som om svenskene feirer når vi får gull! not.

Ja, nå håper vi på de norske curling-jentene.

Skrevet

Ja, helt teit at de skal sette fram det svenske flagget. Akkurat som om svenskene feirer når vi får gull! not.

Ja, nå håper vi på de norske curling-jentene.

Hvis de nå har lyst til å feire, så er de vel lei av å vente på våre egne gull ;-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvis de nå har lyst til å feire, så er de vel lei av å vente på våre egne gull ;-)

Ja, du sier noe der!

Har ikke vært så veldig mye å feire hittil nei.

Skrevet

Ja, for noen dager siden så lot jeg resignasjonen og småhumringen ta over her også.

Og den vedvarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...