Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Må nesten le litt av OL-fiaskoen til Norge. Her stupte de ut av løypa en etter en. Og dette har de trent for i åresvis. Bedre å le enn å gråte ;-) Trøster meg selv.. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Enig. Dette OL`et kommer til å bli husket, for sine "fiaskoer". 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Enig. Dette OL`et kommer til å bli husket, for sine "fiaskoer". Og nå får vel svenskene et gull snart... Uff, jeg unner ikke svenskene det ;-) Jeg er veldig barnslig når det gjelder sport - og veldig usaklig! 0 Siter
Goliath Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det er helt utrolig hvor galt dette går. Enten blir de syke, eller så ramler de overende (om det er på skøyter eller i langrennsløypa) - og for de beste av de som faktisk klarer å fullføre (så fremt de ikke skyter seg helt bort da av skiskytterne), så når de nesten - men bare nesten - frem til gull.... Med et par hederlige unntak i alpint og hopp - som begge kom litt overraskende. Flaksen er i hvert fall tilnærmet fraværende for hele den norske troppen..... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Og nå får vel svenskene et gull snart... Uff, jeg unner ikke svenskene det ;-) Jeg er veldig barnslig når det gjelder sport - og veldig usaklig! Jeg er like barnslig. En ting er at vi ikke vinner, men ennå verre er det at sverige vinner! Og nå ble det gull til sverige 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg er like barnslig. En ting er at vi ikke vinner, men ennå verre er det at sverige vinner! Og nå ble det gull til sverige Gull til Sverige? I hva? Jeg ser på sprinten, og finalen er ikke gått enda. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg er like barnslig. En ting er at vi ikke vinner, men ennå verre er det at sverige vinner! Og nå ble det gull til sverige Fikk forresten er sms nå der det sto: "Håper svensken ramler og slår seg skikkelig" ;-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jadda! Jeg ble hjemme fra skolen i dag for å se sprinten, men ble sittende å se reprise på kortprogram i kunstløp for kvinner i stedet. Dette går veien! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Og nå får vel svenskene et gull snart... Uff, jeg unner ikke svenskene det ;-) Jeg er veldig barnslig når det gjelder sport - og veldig usaklig! Tydlig at Sverige har de beste skitrenerne for tiden. Vi må få Bråten og Alsgaard til Norge. "Går ikke an å smøre seg bort, for en maktig skinasjon som Norge" (Fritt etter Bråten) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det er helt utrolig hvor galt dette går. Enten blir de syke, eller så ramler de overende (om det er på skøyter eller i langrennsløypa) - og for de beste av de som faktisk klarer å fullføre (så fremt de ikke skyter seg helt bort da av skiskytterne), så når de nesten - men bare nesten - frem til gull.... Med et par hederlige unntak i alpint og hopp - som begge kom litt overraskende. Flaksen er i hvert fall tilnærmet fraværende for hele den norske troppen..... Så du OL-maskoten til Norge? En dorull ;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Gull til Sverige? I hva? Jeg ser på sprinten, og finalen er ikke gått enda. Sorry. Var visst litt tidlig ute, var vel semi jeg hørte! Der ser du! Da håper jeg også svenskene detter 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Gull til Sverige? I hva? Jeg ser på sprinten, og finalen er ikke gått enda. Men jeg var _HELT_ sikker på at det var finalen jeg hørte jeg da! Sånn kan det gå! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Gull til Sverige? I hva? Jeg ser på sprinten, og finalen er ikke gått enda. Leste akkurat på aftenposten.no, der står det nå svensk gull i sprinten da. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Sorry. Var visst litt tidlig ute, var vel semi jeg hørte! Der ser du! Da håper jeg også svenskene detter Men det gjorde han altså ikke :-( Håper ikke Nrk-studio provoserer igjen ved å sette fram svenskeflagget ;-( Det gjorde de sist de tok gull. De setter jo ikke fram flagg når andre nasjoner vinner. Da satser vi på at Anja Pärsson får seg en kjedelig hekt i Slalåm senere, og at curlingjentene våre vinner over svenskene 0 Siter
Goliath Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Så du OL-maskoten til Norge? En dorull ;-) Ikke rart det bare blir dritt da.....:-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Men det gjorde han altså ikke :-( Håper ikke Nrk-studio provoserer igjen ved å sette fram svenskeflagget ;-( Det gjorde de sist de tok gull. De setter jo ikke fram flagg når andre nasjoner vinner. Da satser vi på at Anja Pärsson får seg en kjedelig hekt i Slalåm senere, og at curlingjentene våre vinner over svenskene Ja, helt teit at de skal sette fram det svenske flagget. Akkurat som om svenskene feirer når vi får gull! not. Ja, nå håper vi på de norske curling-jentene. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ja, helt teit at de skal sette fram det svenske flagget. Akkurat som om svenskene feirer når vi får gull! not. Ja, nå håper vi på de norske curling-jentene. Hvis de nå har lyst til å feire, så er de vel lei av å vente på våre egne gull ;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hvis de nå har lyst til å feire, så er de vel lei av å vente på våre egne gull ;-) Ja, du sier noe der! Har ikke vært så veldig mye å feire hittil nei. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ja, for noen dager siden så lot jeg resignasjonen og småhumringen ta over her også. Og den vedvarer. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Norge vinner bestandig......før start:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.