Gå til innhold

Leieboers plikt til å melde om ødeleggelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er helt sikker på at silikonlista var hel. Dessuten var den da hvit/blank, nå er den grønn/svart.

Det er IKKE vanskelig å plukke bort silikonlist dersom man hakker eller stikker hull på den. De har en særdeles oppfinnsom 6-åring der nede, og jeg vil ikke finne det urimelig at barnet har hatt en finger eller 10 med i spillet under bading. Noe jeg synes er forståelig dersom ingen har korrigert.

Når det gjelder depositum, så er verdien av det veldig overvurdert. Depositum på riktig måte krever at både leietaker og utleier skriver under for å få ut penger. Er ikke leietaker og utleier enig om beløpet utleier skal ha, vil beløpet bli stående. Det har faktisk ALLE utleiere jeg kjenner brent seg på, og bare endt opp med ingenting. Derfor gidder vi ikke styre med det.

Når det gjelder ditt fuktige bad, ville jeg definitivt si fra til eieren. Du skriver at de pusset opp etter fuktskade før du flyttet inn og dermed er klar over problemet, men det kan være veldig feil. De kan jo tro at de fikk bukt med fuktproblemene etter oppussingen, ikke sant?

Auda... ja det høres ikke helt ut som det skal være nei :(

Ang min leilighet, så mener jeg ikke at skiftig av fuktskadd klikklaminat kan regnes som oppussing... mere symptomfjerning....

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Juneau

4

• flisa

3

• Gemini

3

• SoriaMoria

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har nok ikke noe særlig å fare med her nei. Slike situasjoner er grunnen til at jeg aldri ville drømt om å leie ut en del av min egen bolig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...