Gå til innhold

Så glade de ble!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt jeg har gjort mange barn glade!

Hadde en opprydding på lofte for en stund tilbake, hadde 4 søpplesekker fulle av teddybjørner i alle slags størelser og varianter :))

Sente de med ei vennine til Kenya og fikk bilder av dette i dag! dere skulle bare sett på de flotte barna på en avdeling med bare aids syke de strålte av lykke og koset så med bamsene.

Barna mine gråt av glede når de så igjen bamsene sine i armene på de stakkars barna....Venninen min reiste til "slummen" og ga barn bamser der også var en teddybjørn som datteren i huset her hadde mange gode minner om, en søt lita kenyansk jente holdt den helt inntil seg og var blank i øynene, da sa datteren min noe fint: Håper hun får en fin natts søvn som jeg altid fikk med den ved min side

Snufs,snufs

Skrevet

*Snufs* Nydelig! Heldige er dine barn som får oppleve dette også.

Skrevet

SÅ HERLIG! .)

Jeg tenkte jeg skulle få lagt bildene ut her på dol når hun kommer hit med cd (vet ikke om det kalles cd) :)))

Må si det er en god magefølelse man får etter å se at man har gledet så mange barn!!

Skrevet

Åh, så flott! Nå ble jeg rørt her jeg sitter...

Jeg har hørt at det kan være vanskelig å få bamser over grensa fordi disse noen ganger er proppa fulle av narko... Tror dette gjaldt over grensa til Russland.

Jeg har et fadderbarn i Kenya, så da vet jeg at jeg skal prøve å få sendt en bamse i neste pakke nedover :-)

Skrevet

Åh, så flott! Nå ble jeg rørt her jeg sitter...

Jeg har hørt at det kan være vanskelig å få bamser over grensa fordi disse noen ganger er proppa fulle av narko... Tror dette gjaldt over grensa til Russland.

Jeg har et fadderbarn i Kenya, så da vet jeg at jeg skal prøve å få sendt en bamse i neste pakke nedover :-)

Har hørt om det jeg også.

Gikk bra til Kenya. Ei annen venninne sendte klær så det ble mye på de den dagen:))))

Har tenkt på fadder barn jeg også, datteren min er helt i 100 på at vi skal gjøre det:)))

Gjest Shira12
Skrevet

Fikk tårer i øynene jeg nå. En kjempeopplevelse og erfaring for både små og store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...