Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 32. Prøver å bli gravid så bruker ikke prevansjon. Har hatt to sp.aborter men prøver igjen.

Denne syklusen har vært veldig rar..tok prog.prøve på dag 23 og hadde da ikke hatt eggløsning. Fikk veldig mye el-slim på dag 25 og tror vel jeg fikk el på dag 25-26. Normal syklus hos meg er 29 dager.

Problemet er at etter el har jeg fått dumpe smerter og smertestikk fra høyre eggstokk. Vondt å ha sex og vondt når jeg går på do. Det svir ikke men kjennes som smertestikk oppover på høyresiden. Jeg er forresten på dag 28 i syklusen i dag.

Skal til lege den 20. mars grunnet rare syklusen.....men bekymrer meg litt. Har ikke hatt sånne smerter før..ei heller ved sex.

Fint om du kan svare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21968-smerter-i-eggstokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...