Gjest Zahara Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Pass på blodsukkeret. Nugatti har kommet med en variant med mindre sukker. Med alle de nye sukkerreduserte varene, braser det frem en ny problemstilling. Hvordan holde på et høyt blodsukker! For lavt blodsukker kan være farlig. For å forhindre dette, anbefaler jeg et daglig inntak av Cola. Dosen kan justeres etter behov, men et greit utgangspunkt er 2x 0.33 l pr dag. Jeg vil også anbefale å gå over til sukker i teen, sukettene er ikke egnet for å holde verdiene oppe. For å holde konsentrasjonen utover dagen , anbefaler jeg inntak av Freia Melkesjokolade. Pakningen er gul, og finnes i de aller fleste matvareutsalg og kiosker. Sjokoladen kommer i flere forskjellige størrelser, og det finnes også en mer luftig variant. Ha en god dag, og husk; ta godt vare på deg selv og hold blodsukkeret høyt. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 og hvor mye får du for denne reklame-spalten?? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Tror de aller flestes problem er å holde blodsukkeret nede, jeg. Evt. jevnt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 *LOL* Det er jo akkurat sånn jeg lever jo.. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg bare døpte litt om på overskrifta di! ) 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg bare døpte litt om på overskrifta di! ) )))))))))))))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.