Gå til innhold

Matbakterier som gir nyresvikt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om det er noe McDonalds eller en annen "lettvinn-mat-kjede"...min datter og mann spydde som griser etter å ha drukket MilkShake - men det kan jo være helt tilfeldig tidspunkt med omgangssyke også.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om det er noe McDonalds eller en annen "lettvinn-mat-kjede"...min datter og mann spydde som griser etter å ha drukket MilkShake - men det kan jo være helt tilfeldig tidspunkt med omgangssyke også.

De skulle antagelig få svar på hvor disse bakteriene stammer fra i løpet av 2-3 dager.

*Steker kjøttkakene sine helt tvers igjennom*

Skrevet

De skulle antagelig få svar på hvor disse bakteriene stammer fra i løpet av 2-3 dager.

*Steker kjøttkakene sine helt tvers igjennom*

Ja stek de til de er gummiballer! :)

Skrevet

Ja stek de til de er gummiballer! :)

*sprett sprett*

Nå er de ferdige. Bare kokes et par timer i den brune sausen for sikkerhetsskyld.

*lol*

Skrevet

*sprett sprett*

Nå er de ferdige. Bare kokes et par timer i den brune sausen for sikkerhetsskyld.

*lol*

hehe

*ble sulten*

Skrevet

hehe

*ble sulten*

Jeg ble så inspirert av reklamen om savnet etter mors kjøttkaker fra matprat.no. Visste faktisk ikke at det var så lett å lage kjøttkaker... Flaut. Har alltid kjøpt sånne ferdige. No more. De var dødsgode. Men brokkoli og stuva potitter tell...

*s*

Skrevet

Jeg ble så inspirert av reklamen om savnet etter mors kjøttkaker fra matprat.no. Visste faktisk ikke at det var så lett å lage kjøttkaker... Flaut. Har alltid kjøpt sånne ferdige. No more. De var dødsgode. Men brokkoli og stuva potitter tell...

*s*

stuva pottiter? hvordan gjør du det?

VIL HJEM OG LAGE KJØTTKAKER NÅ!

Skrevet

stuva pottiter? hvordan gjør du det?

VIL HJEM OG LAGE KJØTTKAKER NÅ!

*ser beskjemmet ned*

Trekker fram pakka fra Toro... Sånn bland i melk...og sett i ovnen...

Men man kan lage det med skivede poteter, fløte/melksaus krydret med muskat og steke i ovnen ca 45 min. Strø gjerne ost på toppen på slutten.

Men kjøttkakene var hjemmemekka, hvertfall!

Sausen var fra Toro, og gitt.

Tanken på hjemmemekket mat som mors var god, hvertfall. Det kan ingen ta fra vårs!

Skrevet

Det er bare unger som har fått dette her, så man skulle tro at det var noe typisk "barnemat"?

Eller muligens er det bare det at ungene ikke tåler så mye...

Skrevet

Det første jeg tenkte når jeg leste dette her var at det ikke blir McDonaldstur på oss før de finner ut hvor smitten kommer fra... Det skjer en og annen lørdag at vi stikker innom Macker'n i løpet av handleturen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...