Line Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nå trenger jeg innspill fra Italiafarere! Det blir Italia på oss, etter en aldri så liten impulshandling på nett for et par dager siden. Vi, de tre barna mine og jeg, reiser til Roma til uka, og blir borte i åtte dager. De tre første dagene skal vi være i Roma, men så er spørsmålet... hvor drar vi videre? Alle fornøyelsesparker er visst stengt fremdeles, noe innendørs badeland finnes ikke... Hvor skal vi dra slik at barna slipper å kjede seg, hva "finner man på", og hvor er det spennende å være? Vi drar som sagt til Roma, og har ikke lyst på uoverkommelig lange togturer i grunn. Tre-fire timer er ok da, sånn sett. Innspill, anyone? Jeg er litt skremt over at jeg faktisk begir meg ut på dette her, med en guttunge som er veldig nysgjerrig og som plutselig blir borte for meg uansett hvor vi er hen. Hehe... et av livets store utfordringer Jeg har lyst å gjøre turen minnerik og morsom for barna. 0 Siter
Line Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Firenze? Ja, lurer litt på Firenze... problemet er å finne et ok sted å bo da, som ikke koster skjorta. Får fortsette å søke i helga 0 Siter
tusseline Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ja, lurer litt på Firenze... problemet er å finne et ok sted å bo da, som ikke koster skjorta. Får fortsette å søke i helga Du finner sikkert noe! Dessuten kan det jo være verdt å dra til en liten landsby, kanskje? Har ikke vært i området selv, men har lest litt om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.