Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg innspill fra Italiafarere!

Det blir Italia på oss, etter en aldri så liten impulshandling på nett for et par dager siden. Vi, de tre barna mine og jeg, reiser til Roma til uka, og blir borte i åtte dager.

De tre første dagene skal vi være i Roma, men så er spørsmålet... hvor drar vi videre?

Alle fornøyelsesparker er visst stengt fremdeles, noe innendørs badeland finnes ikke...

Hvor skal vi dra slik at barna slipper å kjede seg, hva "finner man på", og hvor er det spennende å være?

Vi drar som sagt til Roma, og har ikke lyst på uoverkommelig lange togturer i grunn. Tre-fire timer er ok da, sånn sett.

Innspill, anyone? Jeg er litt skremt over at jeg faktisk begir meg ut på dette her, med en guttunge som er veldig nysgjerrig og som plutselig blir borte for meg uansett hvor vi er hen. Hehe... et av livets store utfordringer ;)

Jeg har lyst å gjøre turen minnerik og morsom for barna.

Skrevet

Firenze?

Ja, lurer litt på Firenze... problemet er å finne et ok sted å bo da, som ikke koster skjorta.

Får fortsette å søke i helga :)

Skrevet

Ja, lurer litt på Firenze... problemet er å finne et ok sted å bo da, som ikke koster skjorta.

Får fortsette å søke i helga :)

Du finner sikkert noe! Dessuten kan det jo være verdt å dra til en liten landsby, kanskje? Har ikke vært i området selv, men har lest litt om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...