Gå til innhold

Stokkmaur! :(

Anbefalte innlegg

Gjest hater maur
Skrevet

Har fått påvist stokkmaur i huset og skal nå i gang med behandling. Får hjelp fra et skadedyrfirma.

De skal borre hull i veggene og sprøyte inn gift, og da må alle møblene som står inntil veggen flyttes. Jeg lurer på hvor lenge jeg må leve med at alle møblene står midt i leiligheten, hvor mange ganger og hvor ofte er det vanlig at man fyller disse hullene i veggene med gift?

Jeg prøvde å spørre skadedyrinspektøren da han var her, men jeg fikk ikke noe klart svar. Er det noen av dere som har vært igjennom dette og har en viss peiling på hvor lang tid det kan gå?

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt å få huset mitt sprøytet fullt av gift, uten at de som skulle utføre arbeidet kunne informere meg om det jeg måtte lure på.

Har du prøvd å ringe kontoret til dette firmaet, kanskje de har noen som kan svare bedre der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...