Gå til innhold

Handel på finn.no

Gjest Penger ut av vinduet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag mottok jeg klær jeg hadde kjøpt over nettet på finn.no

Klærne sto overhode ikke til forventningene, og jeg er kjempe skuffet. Har gått og gledet meg, og fikk ikke det jeg trodde jeg fikk

Har en noen returrett ved kjøp av privatpersoner?

Dette skal jeg aldri gjøre igjen. I tillegg til en ganske stiv pris på brukte klær, kommer jo porto i tillegg. Da er en ikke langt i fra prisen av klær på salg, som en både kan prøve, og se.

Har noen lignende erfaringer?

Skrevet

Jeg er ikke redd for å handle på nettet,men kjøpe brukte klær av privatpersoner hadde jeg nok alldrig gjort

Skrevet

Jeg er ikke redd for å handle på nettet,men kjøpe brukte klær av privatpersoner hadde jeg nok alldrig gjort

Var ytterklær til barn:-)

Kommer nok til å kjøpe brukt igjen, men da hos noen som bor slik til, at jeg kan se varene:-)

Har bommet mer en en gang, for å si det sånn...

Skrevet

Et lite tips til en senere anledning er å få bilder av klærne.

Er ikke selger er villig til å fremskaffe close-ups av hva som blir solgt; er det et faretegn mht. plaggenes tilstand.

Forøvrig - hva var det som var skuffende med klærne, i forhold til løfte/beskrivelse?

Skrevet

Et lite tips til en senere anledning er å få bilder av klærne.

Er ikke selger er villig til å fremskaffe close-ups av hva som blir solgt; er det et faretegn mht. plaggenes tilstand.

Forøvrig - hva var det som var skuffende med klærne, i forhold til løfte/beskrivelse?

Jeg la selv ut bilder av hva jeg ønsket å kjøpe, og regnet med at produktene stod til etterspurselen.

Jeg fikk bilder av klærne oversendt, men klærne jeg fikk, var av en mye eldre modell, enn det jeg trodde. (noe jeg selvsagt burde ha forsikret meg om),I tillegg avvikte størrelsen og kvaliteten i forhold til dagens modeller.

Så moralen er: En skal ikke tro, men vite:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...