Gjest Penger ut av vinduet Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 I dag mottok jeg klær jeg hadde kjøpt over nettet på finn.no Klærne sto overhode ikke til forventningene, og jeg er kjempe skuffet. Har gått og gledet meg, og fikk ikke det jeg trodde jeg fikk Har en noen returrett ved kjøp av privatpersoner? Dette skal jeg aldri gjøre igjen. I tillegg til en ganske stiv pris på brukte klær, kommer jo porto i tillegg. Da er en ikke langt i fra prisen av klær på salg, som en både kan prøve, og se. Har noen lignende erfaringer? 0 Siter
Gjest leste du dette før du handlet ... Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 http://www.finn.no/finn/gojsp/daily/info/bap/saletips2.jsp?template=templates/searchwidetemplate.jsp 0 Siter
Gjest Penger ut av vinduet Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 http://www.finn.no/finn/gojsp/daily/info/bap/saletips2.jsp?template=templates/searchwidetemplate.jsp Det er lurt å være etterpåklok:-) Er nok litt for inpulsiv når det gjelder å kaste meg uti noe:-( Men takk for rådet!! Bør nok tenke før en handler ja!! 0 Siter
lote Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg er ikke redd for å handle på nettet,men kjøpe brukte klær av privatpersoner hadde jeg nok alldrig gjort 0 Siter
Gjest Penger ut av vinduet Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg er ikke redd for å handle på nettet,men kjøpe brukte klær av privatpersoner hadde jeg nok alldrig gjort Var ytterklær til barn:-) Kommer nok til å kjøpe brukt igjen, men da hos noen som bor slik til, at jeg kan se varene:-) Har bommet mer en en gang, for å si det sånn... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Et lite tips til en senere anledning er å få bilder av klærne. Er ikke selger er villig til å fremskaffe close-ups av hva som blir solgt; er det et faretegn mht. plaggenes tilstand. Forøvrig - hva var det som var skuffende med klærne, i forhold til løfte/beskrivelse? 0 Siter
Gjest Penger ut av vinduet Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Et lite tips til en senere anledning er å få bilder av klærne. Er ikke selger er villig til å fremskaffe close-ups av hva som blir solgt; er det et faretegn mht. plaggenes tilstand. Forøvrig - hva var det som var skuffende med klærne, i forhold til løfte/beskrivelse? Jeg la selv ut bilder av hva jeg ønsket å kjøpe, og regnet med at produktene stod til etterspurselen. Jeg fikk bilder av klærne oversendt, men klærne jeg fikk, var av en mye eldre modell, enn det jeg trodde. (noe jeg selvsagt burde ha forsikret meg om),I tillegg avvikte størrelsen og kvaliteten i forhold til dagens modeller. Så moralen er: En skal ikke tro, men vite:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.