Gå til innhold

40 års bryluppsdag.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå har jeg ordnet med gavekort fra meg og mine brødre m /familier til min mors 60-års dag, og så kommer jeg plutselig på at mamma og pappa har 40-års bryluppsdag dagen etter 60 års dagen. Dette har kommet helt i bakgrunnen. Har rett og slett glemt det og det begynner å bli knapt med tid til å ordne med presang.

De bor jo omtrent halve landet herifra. Rekker ikke å sende noe.

Søren, hva gjør jeg nå da!

Er det svært stusselig å bare bestille en durabelig blomsteroppsats fra meg og mine brødre og familiene våre?

Det er alltid jeg som tenker på slikt, skjønner dere. Ikke bare bare og være jente og eldst i søskenflokken.

Skrevet

Hvis noen av dem bor nærmere, nært nok til å reise til dem, burde disse ordne med gave.

Gigantiske blomsteroppsatser er forsåvidt fine nok, de, men hvis de skal feire dagen i noen grad blir det - i mine øyne - litt stusslig.

Liker de teater, konserter eller reiser? Gavekort på slike ting setter våre familier pris på, i alle fall.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis noen av dem bor nærmere, nært nok til å reise til dem, burde disse ordne med gave.

Gigantiske blomsteroppsatser er forsåvidt fine nok, de, men hvis de skal feire dagen i noen grad blir det - i mine øyne - litt stusslig.

Liker de teater, konserter eller reiser? Gavekort på slike ting setter våre familier pris på, i alle fall.

Huff og huff, vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.

Ingen av oss bor i nærheten, så da bør jeg kanskje ordne med enda et gavekort da?

Det finnes ikke noe teater der de bor, og ikke vil de reise bort nå på vinteren sikkert. De jobber.

Han ene broren min gravde ganske dypt i lommeboka for å få råd til 60 års gave også.

Synd at dette kommer så tett oppå bursdagen.

Skrevet

Ingen av oss bor i nærheten, så da bør jeg kanskje ordne med enda et gavekort da?

Det finnes ikke noe teater der de bor, og ikke vil de reise bort nå på vinteren sikkert. De jobber.

Han ene broren min gravde ganske dypt i lommeboka for å få råd til 60 års gave også.

Skal de feire noe, da? Hvis ikke, synes jeg forsåvidt at blomster er veldig greit.

Skal de feire, fortrinnsvis senere (for broren din sin del...) kan dere finne på noe da?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skal de feire noe, da? Hvis ikke, synes jeg forsåvidt at blomster er veldig greit.

Skal de feire, fortrinnsvis senere (for broren din sin del...) kan dere finne på noe da?

Nei, de skal bare ha en enkel feiring på 60 års dagen for de som stikker innom. Venner og familie som bor i bygda.

Bryluppsdagen skal ikke feires.

kanskje de kommer til å gå ut å spise de to bare.

Moren og faren min kommer til Oslo til sommeren og da skal vi ha en feiring vi i nærmeste familie for å feire 60års dag.

Vi har ikke mulighet for å reise så langt nå, og ikke vil de at vi skal kjøre så langt på vinterføre heller. De er litt nervøse for at det skal skje noe.

Gjest LucySky
Skrevet

Mine barn husker aldri på vår bryllupsdag, og jeg syns vel heller ikke at det er deres jobb å huske. Noe annet er det naturligvis med "runde" tall, sølvbryllup og sånt, særlig om man velger å feire det.

Vi husker knapt nok bryllupsdagen vår sjøl! Nå giftet vi oss ti år etter at vi flyttet sammen, da. Vi bestemte oss et år for å feire dagen vi traff hverandre, men året etter glemte vi det igjen.

:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mine barn husker aldri på vår bryllupsdag, og jeg syns vel heller ikke at det er deres jobb å huske. Noe annet er det naturligvis med "runde" tall, sølvbryllup og sånt, særlig om man velger å feire det.

Vi husker knapt nok bryllupsdagen vår sjøl! Nå giftet vi oss ti år etter at vi flyttet sammen, da. Vi bestemte oss et år for å feire dagen vi traff hverandre, men året etter glemte vi det igjen.

:-)

Vi pleier ikke å gjøre noe nummer ut av vanlige bryluppsdager vi heller.

Men det er vel litt spesielt med 40-års bryluppsdag da, selv om de heller ikke skal feire. Mamma gidder jo knapt feire 60-årsdagen heller, men føler at hun må lage litt mat og kaker da hun vet at noen kommer til å stikke innom.

Hadde du ragert om du bare fikk blomster på en slik dag? Jeg tror ikke de gjør det altså. Jeg tror heller de bare tenker at broren min ikke skal blakke seg.

Skrevet

En stor blomsterbukett burde da holde til en slik dag.

Om 10 år er det gullbrullup da kan dere heller kjøpe noe mer,eller da må dere det rettere sagt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...