Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Tror dere Alexander går videre? Han får nok noen "kjæreste med Vivian-stemmer", men var da flink lell. Sang hun siste bra og hva sa dommerne? Jeg fikk ikke det med meg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Skikkelig goddag mann-økseskaft-svar fra meg der. Jeg kan ikke svare deg siden jeg også bare fulgte sånn halvveis med.. Men Wisnu fanget oppmerksomheten min. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Siden jeg kjenner onkelen til hun som sang sist veldig godt, må jeg nok skryte og si at hun sang veldig bra. :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg likte Wisnu! Ja, han var vel kveldens beste. Veldig flink var han! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Siden jeg kjenner onkelen til hun som sang sist veldig godt, må jeg nok skryte og si at hun sang veldig bra. :-) Ja, sant vel ;-) Men likte dommerne henne? 0 Siter
Gjest ellers likte jeg Cindy og Maria Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Synes Alexander er fryktelig irriterende å se på med tunge-leppe-munn-greiene. 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg likte Wisnu! Ja, fy fasan - for en fantastisk flott stemme! Har stemt på ham og Aleksander, jeg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes Alexander var veldig flink. At Yolanda og Melanie kom som WildCard er ingen overraskelse! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Siden jeg kjenner onkelen til hun som sang sist veldig godt, må jeg nok skryte og si at hun sang veldig bra. :-) Gjør du? Jeg kjenner også tanten, onkelen og søskenbarna hennes. Hun ligner utrolig på tanta si (hun jeg kjenner, hun har muligens flere tanter)! Jeg synes også hun var flink, men jeg tror hun kan bedre, hun var nok litt nervøs. 0 Siter
Dory Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Skikkelig goddag mann-økseskaft-svar fra meg der. Jeg kan ikke svare deg siden jeg også bare fulgte sånn halvveis med.. Men Wisnu fanget oppmerksomheten min. :-) Han gikk videre... *Hurra* 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Han gikk videre... *Hurra* Jeg jublet i alle fall! Liker å få viljen min. 0 Siter
Dory Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg jublet i alle fall! Liker å få viljen min. Hehe, samme her! Stemte på han.. 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hehe, samme her! Stemte på han.. Du har jysla god smak, du! 0 Siter
Berlitz Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Skikkelig goddag mann-økseskaft-svar fra meg der. Jeg kan ikke svare deg siden jeg også bare fulgte sånn halvveis med.. Men Wisnu fanget oppmerksomheten min. :-) Og så talentfull familie.... broren til Rathi,som deltok på Dansefeber!!!! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Og så talentfull familie.... broren til Rathi,som deltok på Dansefeber!!!! Jøss, er det? Morsomt! Apropos dansefeber, Adil er visst broren til hun Deepika. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Synes Alexander er fryktelig irriterende å se på med tunge-leppe-munn-greiene. "tunge-leppe-munn-greiene"? For meg ser det ut til at han har problemer med muskulaturen rundt munnen, siden han ikke klarer smile ordentlig. Men ingenting å henge seg opp i, synes jeg. Selv kjenner jeg en med cp som er RÅ på scenen, men om man ser nøye etter, og vet hva man skal se etter, så ser man at han har cp. Men hvorfor se etter folks feil? Det er mye mer ålreit å se og høre det som er bra...! synes 0 Siter
Gyda Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Gjør du? Jeg kjenner også tanten, onkelen og søskenbarna hennes. Hun ligner utrolig på tanta si (hun jeg kjenner, hun har muligens flere tanter)! Jeg synes også hun var flink, men jeg tror hun kan bedre, hun var nok litt nervøs. Artig! Jeg vet ikke hvor mange onkler og tanter hun har - men han jeg kjenner har i allefall samme etternavn som henne (Heskestad). 0 Siter
Mañana Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Synes Alexander er fryktelig irriterende å se på med tunge-leppe-munn-greiene. Enig i at man ikke skal henge seg opp i slikt, men jeg kan ikke noe for det; jeg klarer ikke å se på. Synes Stine var flink, jeg... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Artig! Jeg vet ikke hvor mange onkler og tanter hun har - men han jeg kjenner har i allefall samme etternavn som henne (Heskestad). Javel, har en datter som heter Victoria? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.