Gå til innhold

Idol i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere Alexander går videre? Han får nok noen "kjæreste med Vivian-stemmer", men var da flink lell.

Sang hun siste bra og hva sa dommerne? Jeg fikk ikke det med meg.

Skrevet

Skikkelig goddag mann-økseskaft-svar fra meg der. Jeg kan ikke svare deg siden jeg også bare fulgte sånn halvveis med.. Men Wisnu fanget oppmerksomheten min. :-)

Skrevet

Siden jeg kjenner onkelen til hun som sang sist veldig godt, må jeg nok skryte og si at hun sang veldig bra. :-)

Skrevet

Jeg likte Wisnu!

Ja, han var vel kveldens beste. Veldig flink var han!

Skrevet

Siden jeg kjenner onkelen til hun som sang sist veldig godt, må jeg nok skryte og si at hun sang veldig bra. :-)

Ja, sant vel ;-) Men likte dommerne henne?

Gjest ellers likte jeg Cindy og  Maria
Skrevet

Synes Alexander er fryktelig irriterende å se på med tunge-leppe-munn-greiene.

Skrevet

Jeg likte Wisnu!

Ja, fy fasan - for en fantastisk flott stemme!

Har stemt på ham og Aleksander, jeg.

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes Alexander var veldig flink.

At Yolanda og Melanie kom som WildCard er ingen overraskelse!

Skrevet

Gjør du? Jeg kjenner også tanten, onkelen og søskenbarna hennes. Hun ligner utrolig på tanta si (hun jeg kjenner, hun har muligens flere tanter)! Jeg synes også hun var flink, men jeg tror hun kan bedre, hun var nok litt nervøs.

Skrevet

Skikkelig goddag mann-økseskaft-svar fra meg der. Jeg kan ikke svare deg siden jeg også bare fulgte sånn halvveis med.. Men Wisnu fanget oppmerksomheten min. :-)

Han gikk videre... *Hurra*:)

Skrevet

Han gikk videre... *Hurra*:)

Jeg jublet i alle fall! :)

Liker å få viljen min.

Skrevet

Jeg jublet i alle fall! :)

Liker å få viljen min.

Hehe, samme her! Stemte på han..:)

Skrevet

Hehe, samme her! Stemte på han..:)

Du har jysla god smak, du!

Skrevet

Og så talentfull familie.... broren til Rathi,som deltok på Dansefeber!!!!

Skrevet

Og så talentfull familie.... broren til Rathi,som deltok på Dansefeber!!!!

Jøss, er det? Morsomt! Apropos dansefeber, Adil er visst broren til hun Deepika. :-)

Skrevet

"tunge-leppe-munn-greiene"?

For meg ser det ut til at han har problemer med muskulaturen rundt munnen, siden han ikke klarer smile ordentlig.

Men ingenting å henge seg opp i, synes jeg.

Selv kjenner jeg en med cp som er RÅ på scenen, men om man ser nøye etter, og vet hva man skal se etter, så ser man at han har cp.

Men hvorfor se etter folks feil? Det er mye mer ålreit å se og høre det som er bra...!

synes

Skrevet

Gjør du? Jeg kjenner også tanten, onkelen og søskenbarna hennes. Hun ligner utrolig på tanta si (hun jeg kjenner, hun har muligens flere tanter)! Jeg synes også hun var flink, men jeg tror hun kan bedre, hun var nok litt nervøs.

Artig! Jeg vet ikke hvor mange onkler og tanter hun har - men han jeg kjenner har i allefall samme etternavn som henne (Heskestad).

Skrevet

Enig i at man ikke skal henge seg opp i slikt, men jeg kan ikke noe for det; jeg klarer ikke å se på.

Synes Stine var flink, jeg...

Skrevet

Artig! Jeg vet ikke hvor mange onkler og tanter hun har - men han jeg kjenner har i allefall samme etternavn som henne (Heskestad).

Javel, har en datter som heter Victoria?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...