Gå til innhold

Prøv en uke uten.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyheter, det er sundt det!

Man får en del mindre beskymringer, har testet dette ut.

Våres familie på begge sider rister på hode :))) men som jeg sier er det alt for mye fokus på elendighet!

(skjer det noe veldig alvolig så vet jeg at vi får beskjed av fam. rundt oss)

Husker Tv2 var flinke i begynnelsen med å avslutte nyhetene med en glad meling o.l

Ser heller på noe man kan bli i godt humør av, prøv det er helt herlig:)))

Sikkert mange som er uenig?? Men håper dere skjønner hva poenget mitt er.

Skrevet

Jeg er helt enig!!

Grøsser av nyheter, det viktigste får man uansett høre fra andre hold.

Fikk høre en i dag : folk tør ikke kjøpe fastelavensris pga frykt for fugleinfluensa!! :) Synes den var morsom, finnes grenser liksom ;)

Skrevet

Jeg er helt enig!!

Fikk høre en i dag : folk tør ikke kjøpe fastelavensris pga frykt for fugleinfluensa!! :) Synes den var morsom, finnes grenser liksom ;)

Jeg hørte om ei som påsto hun var immun mot fugleinfluensa; hun hadde vært gift med en gjøk i 30 år...

Gjest Synes jeg
Skrevet

Det hjelper kanskje litt på humøret og ikke se nyhetene. Men samtidig blir det feil å leve i sin egen lille boble og ikke tenke på/se at tragiske ting finner sted rundtom i verden.

Skrevet

Jeg er helt enig!!

he he! Det er ikke mulig:)))

Skrevet

Det hjelper kanskje litt på humøret og ikke se nyhetene. Men samtidig blir det feil å leve i sin egen lille boble og ikke tenke på/se at tragiske ting finner sted rundtom i verden.

Det vet vi jo, men vondt å se når man ikke kan bidra! syns ikke du??

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg hørte om ei som påsto hun var immun mot fugleinfluensa; hun hadde vært gift med en gjøk i 30 år...

Ha ha ha, den var god:o)

Skrevet

Haha, den var morsom :-))

Skrevet

Latter kule her i huset:)))))))

Skrevet

Ha ha ha, den var god:o)

Uups, vi skrev visst nesten det samme ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Uups, vi skrev visst nesten det samme ;-)

Jepp:)

Skrevet

Foresten jeg lever ikke i min egen"boble"

Hva gjorde de før tv kom a?????

Noen hadde vel radio, men før radioen også da, hva gjorde mennesker før???

Skrevet

Det vet vi jo, men vondt å se når man ikke kan bidra! syns ikke du??

Det er en del man kan bidra til, da.

Skrevet

Det er en del man kan bidra til, da.

Ja og det gjør jeg ofte, sender penger, klær, leker osv.

men føler det er alt forlite. Jeg prøver i allefall!

Skrevet

haha, ja det hørte jeg også ;)

Gjest nyhetsavhengig
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne det der av og til, men i min jobb (som journalist) er det ganske så uunngåelig...

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne det der av og til, men i min jobb (som journalist) er det ganske så uunngåelig...

Da bruker du ferien.

Skrevet

Det har jeg full forståelse av.

Noen må jo jobbe med det også:)))

Du er sikkert flink til å dra frem nyheter med "happy" ending :)))

Skrevet

Da bruker du ferien.

Ja vi har noen i fammilien som er borte i ett helt år i slengen og hjelper så vi er heldige, slik får mye nedover.

Men vi hjelper også de som har det vanskelig her i Norge også:)))

Gjest Også journalist
Skrevet

Da bruker du ferien.

Ferien? Vi må da følge med hva som foregår i verden, selv om vi har ferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...