ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ja, og omvendt! Nja, dagens kvinnelige modeller ser ut som kvinnelige heroinvrak. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nja, dagens kvinnelige modeller ser ut som kvinnelige heroinvrak. Det og! Jeg burde legge meg nå. Men får ikke sove. Kanskje jeg bare skal være våken til fredagskveld?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det og! Jeg burde legge meg nå. Men får ikke sove. Kanskje jeg bare skal være våken til fredagskveld?? Tja, det kan gå det. Men du vil i så fall i løpet av morgendagen føle deg småberuset selv om du ikke har drukket, og etter utpå dagen vil hvert minutt føles som en time fordi du bare går og ser på klokka og gleder deg til du hoppe til køys. Det her kan jeg! Nå skal jeg kose meg litt med Levi Henriksen, men du får sove godt hvis du legger deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tja, det kan gå det. Men du vil i så fall i løpet av morgendagen føle deg småberuset selv om du ikke har drukket, og etter utpå dagen vil hvert minutt føles som en time fordi du bare går og ser på klokka og gleder deg til du hoppe til køys. Det her kan jeg! Nå skal jeg kose meg litt med Levi Henriksen, men du får sove godt hvis du legger deg. Der var det mange skrivefeil. Det er bare å henge meg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Der var det mange skrivefeil. Det er bare å henge meg. Jeg har veldig vanskelig for å se mine egne skrivefeil, så jeg kan love deg at jeg ikke så dine Jeg skal ikke legge meg riktig enda. Men takk for det, så får du kose deg med Levi så får jeg kose meg med meg selv.. Eller noe sånt. Ehh.. ja! Natta 0 Siter
Gjest liede Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Sorry, dette innlegget havnet jo helt feil! haha! ikke etter underholdningsverdien å dømme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.