Gå til innhold

om folk som ikke drikker på fest

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og omvendt!

Nja, dagens kvinnelige modeller ser ut som kvinnelige heroinvrak.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Søssa

2

• Lucretia

1

• Klara Q

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nja, dagens kvinnelige modeller ser ut som kvinnelige heroinvrak.

Det og!

Jeg burde legge meg nå. Men får ikke sove. Kanskje jeg bare skal være våken til fredagskveld??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det og!

Jeg burde legge meg nå. Men får ikke sove. Kanskje jeg bare skal være våken til fredagskveld??

Tja, det kan gå det. Men du vil i så fall i løpet av morgendagen føle deg småberuset selv om du ikke har drukket, og etter utpå dagen vil hvert minutt føles som en time fordi du bare går og ser på klokka og gleder deg til du hoppe til køys.

Det her kan jeg!

Nå skal jeg kose meg litt med Levi Henriksen, men du får sove godt hvis du legger deg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, det kan gå det. Men du vil i så fall i løpet av morgendagen føle deg småberuset selv om du ikke har drukket, og etter utpå dagen vil hvert minutt føles som en time fordi du bare går og ser på klokka og gleder deg til du hoppe til køys.

Det her kan jeg!

Nå skal jeg kose meg litt med Levi Henriksen, men du får sove godt hvis du legger deg. :)

Der var det mange skrivefeil.

Det er bare å henge meg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Der var det mange skrivefeil.

Det er bare å henge meg.

Jeg har veldig vanskelig for å se mine egne skrivefeil, så jeg kan love deg at jeg ikke så dine :)

Jeg skal ikke legge meg riktig enda. Men takk for det, så får du kose deg med Levi så får jeg kose meg med meg selv.. Eller noe sånt. Ehh.. ja! :P

Natta :)

Skrevet

Sorry, dette innlegget havnet jo helt feil!

haha!

ikke etter underholdningsverdien å dømme.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...