Gjest nei så tjukk jeg har blitt Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Vurderer melde meg inn i VGs vektklubb,både fordi den ser bra og informativ ut - men selvsagt fordi jeg skal ned ivekt-. Noen her som er med der og har erfaringer å dele? Evt andre tilsvarende klubber det går an å bli med i? 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg er medlem -de har fint opplegg - men du må gjøre jobben selv Jeg gikk ned -så opp, så ned - så opp igjen - 4 uker og jeg er tilbake ved start - hehe 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det var nettopp en tråd om dette. Men gratulerer du er sikkert en til som har oppdaget at tiden for igansetting av nyttårsforsett forlengst er moden, og at bikinisesongen er liiiiiike om hjørnet. Andre klubber er: -grete Roede - den i dagbladet - somebody - slankere.com som ikke egentlig er en klubb, men veldig bra og veldig gratis. Jeg for min del har tenkt til å begynne i morgen, og det har jeg tenkt på lenge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.