Gå til innhold

lukt etter oral sex

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå neei
Skrevet

om kjæresten min har slikket meg, synes jeg det er ekkelt å kysse med han, synes det lukter ekkelt av han. Er det flere som har det sånn?

Skrevet

Du får slutte å kline med han etterpå da serú:)))

Gjest Wolverina
Skrevet

Verken lukter eller smaker noenting... :-)

Men så er det jo en fordel å være nyvasket og fresh nedentil.

kanskje det har noe med det å gjøre?

Men så har jo noen sterkere lukt nedentil enn andre uansett hvor nyvassket de er...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du synes det lukter fælt, hva synes kjæresten din??

Gjest ikke nå neei
Skrevet

Hvis du synes det lukter fælt, hva synes kjæresten din??

Han synes det er deilig å gi meg oral sex, det sier han iallefall:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han synes det er deilig å gi meg oral sex, det sier han iallefall:)

Okei..=)

Men kan dere bare la være og kysse etterpå, så er problemet løst ;o)

Gjest ikke nå neei
Skrevet

Verken lukter eller smaker noenting... :-)

Men så er det jo en fordel å være nyvasket og fresh nedentil.

kanskje det har noe med det å gjøre?

Men så har jo noen sterkere lukt nedentil enn andre uansett hvor nyvassket de er...

Er alltid nydusjet rett før oral sex, bruker dr greves intimvask.

Skrevet

Er alltid nydusjet rett før oral sex, bruker dr greves intimvask.

Du får ha en fuktig vaskeklut ved siden av sengen og gi ham en sveip over ansiktet med den når han er ferdig da.

Skrevet

Du får ha en fuktig vaskeklut ved siden av sengen og gi ham en sveip over ansiktet med den når han er ferdig da.

*LOL*

Er vel omtrent like turn-on som å løpe på badet og hente en våt klut, for så å vaske sakene før oralsex :-)

"..........................................."

Skrevet

Han bør tygge en Extra mens han slikker deg. Det vil sikkert hjelpe :-)

Skrevet

Nei, jeg er da ikke helt fjortiss i hodet heller da. Du har nok begynt litt for tidlig med sex dersom du synes det er ekkelt med sånn. Eller du er syk og lukter rett og slett vondt der nede?

Skrevet

Han bør tygge en Extra mens han slikker deg. Det vil sikkert hjelpe :-)

Helst extra ecukalyptus, da blir det sikkert godt og varmt der nede.

Rene tigerbalsamen det =)

Skrevet

Litt rart,men men. Alle er forskjellig.. Men det jeg ville tenkt på er jo hvor den lukta kommer ifra... Hvis du kjenner den så sterkt fra munnen hans, så kanskje ikke alt er som det skal der?

Jeg kan i vertfall ikke merke noe som helst fra munnen på min mann etter at han har gitt mer oral sex..

Skrevet

Jeg er enig, kan spare meg for den mest intense klininga etter han har slikket meg. Det kommer bare om han har holdt på lenge, selvfølgelig. Selv elsker han smaken av meg og legger ikke skjul på det. ;)

Skrevet

Vi råkliner ikke etter oralsex, for å si det sånn, selv om han gjerne så at vi gjorde det...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...