Gjest mr pettersne Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dette kan bli noe langt og uoversiktlig men håper du gidder å lese igjennom det Da begynner eg: Eg er 22, hun 19. Vi har alltid hatt ett bra sexliv, har vært oss to i vel 1.5 år. Men no de par siste månedene har det vært dafft, hun har hatt mens i mellom desse to månedene så det forklarer jo litt. Saken er den at når eg prøver meg så blir eg avist og såret, har blitt dette gang på gang. Tok det opp med hun i helgen og hun ble forbanna og kallte meg sexfiksert siden eg alltdi skulle knulle.. Det er kun ett sted vi kan ha sex og det er hos meg og der er vi maks 2 ganger i uken så eg synst ikjke det er så mye å forlange ?? eller tar eg helt feil no ? Eg føler det nesten som om at hun ikkje vil ha meg lengre og at hun ikkje har guts nok til å si ifra om det, og sist eg spurte om dette ble hun lei seg så forde eg overhodet kunne spørre om sånt, så eg sitter med en blandet følelse om dette.. Så er det det at vi har kranglet en del i det siste pga hennes temperament, skal svært lite før hun flyr i taket og er sur i timesvis og en liten kødde kommentar kan ødlegge hele dagen!! Og en annen ting eg er begynt å tenke på (som er veldig trist for det er en så grei, snill , smart , og ikkje minst pen dame som eg er blitt ufattelig glad i) er det at om eg virkelig vil kaste bort mer tid på henne. Eg vil ikkje ha et mange års forhold der tingene bare blir verre og verre. Men er det normalt at sexlysten kan variere så voldsomt ? Som dere sikkert skjønner så er eg veldig forvirra angående dette og ville satt pris på om noen hadde giddet å si noe om dette, og hver så snill IKKJE si noe om skrivefeil osv Takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeehaw Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvor lenge har dere vært sammen? Det er jo vanlig at sexen daler litt etter hvert, men dere er jo ganske unge så det er litt rart det også. Det som slo meg var at dere bare kunne ha sex hos deg, og det var 2 ganger i uka. Hvis du da hver gang dere er hos deg vil ha sex så kanskje hun føler seg litt presset til å ha sex når hun er hos deg. Kanskje du kunne prøvd å gjøre noe hyggelig for henne en gang hun er hos deg uten å ta initiativ til å ha sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1631775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr pettersne Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvor lenge har dere vært sammen? Det er jo vanlig at sexen daler litt etter hvert, men dere er jo ganske unge så det er litt rart det også. Det som slo meg var at dere bare kunne ha sex hos deg, og det var 2 ganger i uka. Hvis du da hver gang dere er hos deg vil ha sex så kanskje hun føler seg litt presset til å ha sex når hun er hos deg. Kanskje du kunne prøvd å gjøre noe hyggelig for henne en gang hun er hos deg uten å ta initiativ til å ha sex? Takk for svar.. Vi har vært ett par i om lag 1.5 år. Tanken om at hun kan føle seg presset har eg tenkt på eg også, men er liksom så mye annet rart rundt alt dette.. Liksom så hun ahr mistet interessen. Men en annen ting eg tror det kanskje kan være er at hun har småtedenser til spiseforstyrrelser og hun sier hun har lagt på seg i det siste og at dette stresser hun veldig! Er det muligheter for at hun rett og slett bare stresser for tiden og at det er derfor hun har mistet lysten ? Så til det ultimate spm, ut ifra det det lille eg har skrevet synst du at det kan virke som om at hun harmistet interessen for meg bare at hun ikkje tør å si ifra om det ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1631793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bits and pieces Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Takk for svar.. Vi har vært ett par i om lag 1.5 år. Tanken om at hun kan føle seg presset har eg tenkt på eg også, men er liksom så mye annet rart rundt alt dette.. Liksom så hun ahr mistet interessen. Men en annen ting eg tror det kanskje kan være er at hun har småtedenser til spiseforstyrrelser og hun sier hun har lagt på seg i det siste og at dette stresser hun veldig! Er det muligheter for at hun rett og slett bare stresser for tiden og at det er derfor hun har mistet lysten ? Så til det ultimate spm, ut ifra det det lille eg har skrevet synst du at det kan virke som om at hun harmistet interessen for meg bare at hun ikkje tør å si ifra om det ? Å føle at man "må" ha sex er noe som kan få partneren til å miste lysta. Det høres jo ut som at å besøke deg betyr at hun "må" ha sex med deg, ellers føler du deg avvist og tror hun ikke er interessert. Har du tenkt å holde samme tempo gjennom hele livet, dvs sex minst to ganger i uka? Hvis ikke vil du føle du kaster bort tid på henne? Get real! Om det er målet for et godt forhold for deg, kommer dette bare til å bli det første forholdet i en lenger rekke. Ingen holder ut et sexpress over tid. Det dreper all lyst. Du bør kanskje finne flere måter enn sex når du skal "måle" verdien av et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1631911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeehaw Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Takk for svar.. Vi har vært ett par i om lag 1.5 år. Tanken om at hun kan føle seg presset har eg tenkt på eg også, men er liksom så mye annet rart rundt alt dette.. Liksom så hun ahr mistet interessen. Men en annen ting eg tror det kanskje kan være er at hun har småtedenser til spiseforstyrrelser og hun sier hun har lagt på seg i det siste og at dette stresser hun veldig! Er det muligheter for at hun rett og slett bare stresser for tiden og at det er derfor hun har mistet lysten ? Så til det ultimate spm, ut ifra det det lille eg har skrevet synst du at det kan virke som om at hun harmistet interessen for meg bare at hun ikkje tør å si ifra om det ? Hvis hun stresser mye så er det mulig at det er det som gjør at hun har mindre sexlyst. Du nevnte at hun føler at hun har lagt på seg, så kanskje hun ikke er så komfortabel med seg selv om dagen. Det beste er nok å prøve å få til en dialog hvor hun ikke føler seg angrepet, ikke nødvendigvis om sex-lysten men mer generelt om hvordan hun har det om dagen. Du nevnte at det var andre områder utenom sexen hvor hun har forandret seg, så kanskje hun går rundt å tanker på noe som hun ikke helt hvordan hun skal snakke med deg om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1631929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimle Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Å føle at man "må" ha sex er noe som kan få partneren til å miste lysta. Det høres jo ut som at å besøke deg betyr at hun "må" ha sex med deg, ellers føler du deg avvist og tror hun ikke er interessert. Har du tenkt å holde samme tempo gjennom hele livet, dvs sex minst to ganger i uka? Hvis ikke vil du føle du kaster bort tid på henne? Get real! Om det er målet for et godt forhold for deg, kommer dette bare til å bli det første forholdet i en lenger rekke. Ingen holder ut et sexpress over tid. Det dreper all lyst. Du bør kanskje finne flere måter enn sex når du skal "måle" verdien av et forhold. Jeg hadde en kjæreste som ville ha sex hver gang jeg var hos ham. En periode var det nesten hver dag. Til slutt fant jeg ut at det var helt selvsagt at vi skulle elske når jeg kom dit og at det var det eneste forholdet handla om. Det ble fort slutt. Har du prata med henne om dette? Prøv å spørre henne på en fin og rolig måte hvorfor hun tror det er sånn. Fra en kvinnes synspunkt vil jeg si: Gi henne komplimenter, ta på henne og kos med henne uten å legge opp til sex. Vis henne at dere ikke MÅ elske når hun er der. Hvis hun er stressa, kan dette få henne til å slappe av i ditt nærvær og ømhet tenner oss damer mer enn masing! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1632159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amused Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, sexlysten kan variere veldig. Hvis hun selv synes at hun har lagt på seg, så kan det føre til at hun har fått et dårligere selvbilde, noe som selvfølgelig kan gå ut over sexlysten. Dette kan også være årsaken til humørsvingningene, i tilegg til at det er veldig typisk jenter å være sånn. Mitt råd til deg er å gi henne litt tid, være litt mer kjæreste, prøve å _ikke_ legge fokuset på sex en stund. Forhåpenligvis vil du få lønn for strevet Til sist vil jeg si at det ikke høres ut som om hun har mistet interessen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1632777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr pettersne Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Å føle at man "må" ha sex er noe som kan få partneren til å miste lysta. Det høres jo ut som at å besøke deg betyr at hun "må" ha sex med deg, ellers føler du deg avvist og tror hun ikke er interessert. Har du tenkt å holde samme tempo gjennom hele livet, dvs sex minst to ganger i uka? Hvis ikke vil du føle du kaster bort tid på henne? Get real! Om det er målet for et godt forhold for deg, kommer dette bare til å bli det første forholdet i en lenger rekke. Ingen holder ut et sexpress over tid. Det dreper all lyst. Du bør kanskje finne flere måter enn sex når du skal "måle" verdien av et forhold. Det du skriver om tempo osv, hva har det med dette å gjøre? Nei eg har ikkje planer om det men selve poenget var at det var likosm bare hos meg vi kunne gjøre det hvis vi overhodet skulle gjøre det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1632922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr pettersne Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Takk for svar folkens, eg får bare ta til hjelp og se hvordan det går og vhis det skulle gå dårlig så får eg prøve å snakke med henne om dette.. Takk igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1632926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sarah bernard Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Takk for svar folkens, eg får bare ta til hjelp og se hvordan det går og vhis det skulle gå dårlig så får eg prøve å snakke med henne om dette.. Takk igjen Hun kan miste lysten til sex hvis hun ikke har et ok forhold til kroppen sin. Gi henne komplimenter for kroppen (også dersom hun legger på seg). Gi henne omsorg og nærhet. Stryk henne, også på panna og over hodet. Si hva du liker ved henne. Kos. Ikke forvent sex så ofte. Håper hun får lyst, som kan forenes med din lyst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219756-hvor-mye-betyr-sex-for-deg/#findComment-1636919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.