Mary Poppins Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Har ikke fått fulgt med på idol de 3 siste ukene, er det noen som vet om Audun kom videre? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Han blir WildCard på fredagen =) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Han blir WildCard på fredagen =) Det hadde vært moro for han kjenner jeg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det hadde vært moro for han kjenner jeg Gjør du? Så artig.. Jeg syntes ikke han var noe særlig på Idol forrige gang. Men så såg jeg han på en musikkanal her en dag og da var han jo kjempeflink! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Gjør du? Så artig.. Jeg syntes ikke han var noe særlig på Idol forrige gang. Men så såg jeg han på en musikkanal her en dag og da var han jo kjempeflink! Jeg har sett han spille live mange ganger og synes han har noe spesielt ved seg, i tillegg til at han er så skjønn, så håper han går videre 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg har sett han spille live mange ganger og synes han har noe spesielt ved seg, i tillegg til at han er så skjønn, så håper han går videre Jeg synes ikke han er såå skjønn egentlig.. En smule store øyenbryn feks 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Jeg synes ikke han er såå skjønn egentlig.. En smule store øyenbryn feks Jo men han er så god i virkeligheten, et skikkelig søtt vesen. Oisann er kl halv to alt? Og jeg som skal opp halv syv:S jaja da må jeg vel pent krype til sengs. Nattinatt :0) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jo men han er så god i virkeligheten, et skikkelig søtt vesen. Oisann er kl halv to alt? Og jeg som skal opp halv syv:S jaja da må jeg vel pent krype til sengs. Nattinatt :0) He he..du får ordne et møte mellom oss ;o) Nattinatt..sove godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.