Gå til innhold

Nå må jeg ta meg sammen

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

De siste døgnene har jeg sovet unormalt mye. Jeg forstår at dette er en reaksjon etter alt det stresset som har vært rundt meg den siste tida, men nå må det være nok. Hvis jeg har kommet meg utav sengen i ni-tiden om morgenen har jeg garantert lagt meg igjen kl. ti og sovet en eller flere timer til. Jeg har siden lagt meg rundt midnatt og sovnet.

Snakket med en venninne jeg ikke har sett på seks år og hun kommer klokken elleve i morgen, og jeg tenkte 'hjelp jeg må være oppe, ha dusjet, spist frokost, redd sengen og ha pent rundt meg'. Da forsto jeg at dette kan ikke gå slik lenger. En studenttilværelse skal ikke gå på å sove bort hele tiden. Jeg tror dette har vart en uke nå.

I morgen blir det ut av sengen mellom åtte og ni og rett i dusjen mens kaffen koker. Jeg har alle forelesninger om kvelden så det er ingen grunn til å stå opp kl. 6.30 slik som jeg gjorde hjemme, men et sted går grensen.

Jeg må lese, lese og lese hele tiden for å henge med, og da er det ikke snakk om å sove med bøkene i fanget.

Skrevet

Det blir nok lettere etter hvert skal du se, når du har fått den jobben "ut av systemet". Mange har det jo slik som deg på denne årstiden uten at det ligger noe til grunn for det.

Lykke til :-)

mil1365380270
Skrevet

Høres ut som du har det bra da, kroppen din slapper av etter alt stresset og tar seg inn igjen :-)

hare1365380455
Skrevet

Så får du ha en fin dag! Og les litt...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...