Gå til innhold

Idol-paret - Ganske klissete

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article567391.ece

Hvis det var så viktig å tone ned kjærlighetsforholdet, og ikke bli oppfattet som "klissete", så burde vel hun holdt seg unna han til etter at kameraene var skrudd av i går kveld.

Dette paret må være veldig forsiktig med hva de viser frem, da det kan ende med stemmeboikott av begge i finalen.

Skrevet

Stakkar, de er unge og uerfarne med å være i mediebildet. Da blir det litt prøve og feile.

Skrevet

Hvordan skal det faktum at de er kjærester føre til stemmeboikott?

*blond*

Gjest bruker ikke penger på idol.
Skrevet

jeg tror de er i finalen uansett, veldig mange fjortiser synest at de ville være gøy å ha de begge i finalen. Alexander var langt nær så mye bedre enn de andre, men fikk mye "ville vært kult om det komet kjærestepar til finalen"stemmer.

Gjest Vinteren
Skrevet

Stakkar, de er unge og uerfarne med å være i mediebildet. Da blir det litt prøve og feile.

Hm ... skulle tro du visste hva du snakket om ...

Skrevet

jeg tror de er i finalen uansett, veldig mange fjortiser synest at de ville være gøy å ha de begge i finalen. Alexander var langt nær så mye bedre enn de andre, men fikk mye "ville vært kult om det komet kjærestepar til finalen"stemmer.

De ER begge i finalen allerede.

Skrevet

Hvordan skal det faktum at de er kjærester føre til stemmeboikott?

*blond*

Blir det FOR klissete, så vil folk få de litt i vrangstrupen, og ønsker de ut, og lar være å gi de stemmer, som kanskje spesielt Vivian hadde fortjent fordi hun er adskillig flinkere til å synge enn han.

Skrevet

Jeg tror heller de kommer veldig langt pga kjærestegreiene. Mange som synes det hadde vært gøy om de to sto igjen til slutt:-)

Skrevet

Jeg tror heller de kommer veldig langt pga kjærestegreiene. Mange som synes det hadde vært gøy om de to sto igjen til slutt:-)

At de er personlig kristne begge to, og at hans far er stortingsrepresentant for KrF, er heller ikke til deres fordel.

Nei, jeg tror folk vil gå lei av kjæresteopplegget.

Gjest bruker ikke penger på idol.
Skrevet

De ER begge i finalen allerede.

joda det vet jeg. jeg mente finalen i spektrum. regner med at det blir samme opphausinga rund de, som det det ble rundt Jorun Stiansen, uansett hvordan de gjør det i forhold til de andre.

Gjest Er så søte at!
Skrevet

At de er personlig kristne begge to, og at hans far er stortingsrepresentant for KrF, er heller ikke til deres fordel.

Høres ut som du kjenner paret og er litt småmisunnelig;P

Skrevet

Hm ... skulle tro du visste hva du snakket om ...

Tja, på sett og vis gjør jeg det. Har sett det på nært hold i forbindelse med jobb.

Skrevet

Så det hadde vært bedre om de var upersonlig kristne?

;oP

...beklager, synes det uttrykket "personlig kristen" er så uendelig teit.

Skrevet

Så det hadde vært bedre om de var upersonlig kristne?

;oP

...beklager, synes det uttrykket "personlig kristen" er så uendelig teit.

Ok, jeg kan være enig i at utrykket er litt rart, men la oss kalle de AKTIVE kristne da. Vi som er medlem av Statskirken, men som kun går i kirken ved et og annet bryllup eller begravelse, får vel da kalle oss "passive" kristne;)

Skrevet

Høres ut som du kjenner paret og er litt småmisunnelig;P

Kjenner overhodet ikke dette paret, og du får kalle det hva du vil, men jeg syns at slik kjæresteeksponering i media, er litt klissete. Har ikke tenkt over begrepet "klissete" med disse to, før hun jenta trådte inn i bildet før kamera var slått av.

Skrevet

Blir det FOR klissete, så vil folk få de litt i vrangstrupen, og ønsker de ut, og lar være å gi de stemmer, som kanskje spesielt Vivian hadde fortjent fordi hun er adskillig flinkere til å synge enn han.

Jeg synes han er atskillig flinkere enn henne. ;) Hun blir for skoleflink etter min smak.

Får ikke håpe de har tenkt å kline så mye i finaleprogrammene, nei.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes de to er noen av de bedre i Idol. Det er mye dårlig i år, men de er noen av de få som skiller seg positivt ut, uavhengig av at de er kjærester. =)

Skrevet

Jeg synes de to er noen av de bedre i Idol. Det er mye dårlig i år, men de er noen av de få som skiller seg positivt ut, uavhengig av at de er kjærester. =)

Ja, hun er vel kanskje den som har overbevist mest av alle hittil.

Han syns jeg derimot er mer på det jevne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, hun er vel kanskje den som har overbevist mest av alle hittil.

Han syns jeg derimot er mer på det jevne.

Tja.. Synes han var ganske god i går. Men kan ha noe med de andre deltagerne og gjøre =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...