Gå til innhold

Katter

Anbefalte innlegg

Gjest Kittkatt
Skrevet

Inspirert av kattesnakket under her.

Har veldig lyst på katt, men er bortreist ca. en måned tilsammen i året. Finnes det en 'kennel' e.l for katter, i Oslo, som ikke koster allverdens?

Skrevet

Det finnes sikkert...

Her vi bor koster det ca. 100 pr dag. Det blir jo litt penger,- men hvis man bryr seg om katten sin, så er det et enkelt valg.

Skrevet

Det er mye bedre om du får noen til å stikke innom og mate den, og gjerne kose litt etc., når du er bortreist. Katter trives sjelden på kennel, hvor de er i bur mesteparten av tiden

"..................................................."

Skrevet

Det er mye bedre om du får noen til å stikke innom og mate den, og gjerne kose litt etc., når du er bortreist. Katter trives sjelden på kennel, hvor de er i bur mesteparten av tiden

"..................................................."

Hvis det er en makelig sofakatt (som vår er), så kan de fint trives på kennel. I alle fall den kennelen vi bruker. Stort bur, med utgang til inngjerdet del av hage, med klatretre etc.

Dessuten er kenneleierne veldig glade i dyr, og koser en hel del med dyrene utenom det vanlige stellet...

Gjest slangevenn
Skrevet

Kom til meg med katteskinnet, jeg har en slange som elsker katter, helst levende.

ikke fast nick
Skrevet

Jeg vet det finnes ett på Vøyenenga i Bærum (det er jo ikke langt fra Oslo). Men jeg husker ikke hva det heter. Du finner det sikkert i katalogen.

Ellers har du Standal dyrepensjonat som jeg mener ligge ved Gardermoen.

Skrevet

Hvis det er en makelig sofakatt (som vår er), så kan de fint trives på kennel. I alle fall den kennelen vi bruker. Stort bur, med utgang til inngjerdet del av hage, med klatretre etc.

Dessuten er kenneleierne veldig glade i dyr, og koser en hel del med dyrene utenom det vanlige stellet...

Joda, det finnes sikkert gode pensjonater også :-)

"........................................"

Skrevet

Det fins profesjonelle kattepassere som kommer hjem til deg og mater og klapper katten mens du er borte. For en slant ekstra vanner de blomstene dine også.:)

Skrevet

Joda, det finnes sikkert gode pensjonater også :-)

"........................................"

Ja, og det som jeg også synes er betryggende med å ha den på pensjonat, er at de har en dyrlege som sjekker tilstanden en gang i uken. Og at de har greie på dyr, om de er syke f.eks.,- i motsetning til en tilfeldig valgt nabo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...