Gå til innhold

Jeg treffer bare sære mannfolk...

Anbefalte innlegg

Gjest mannfolk *sukk*
Skrevet

Så nå har jeg begynt å lure på om mannfolk generelt er sure, eller om det er jeg som tiltrekker meg sånne??

De siste tre jeg har datet har vært omtrent akkurat like reserverte og sære, svarer på tekstmeldinger akkurat når det passer dem, umulig å føre en fornuftig dialog med, bare tøyser bort alt som er alvorlig, kommer på besøk akkurat når det passer dem, umulig å tolke hva de virkelig mener via msn og sms, hvordan finner jeg dem?

Skulle ønske jeg kunne skylde på alderen, men de er mellom 24-38 år, så det skulle ikke ha så mye med saken å gjøre??

Kanskje det er meg det er noe galt med, er jeg også kanskje reservert og vanskelig å forstå??

Den tredje mannen holder jeg på å gi opp nå, men har dere noen gode råd for å finne ut hva det er jeg gjør galt??

Skrevet

Mest sannsynlig uflaks. Men det kan jo hende du bør legge lista litt høyere. Jeg vet at noen ikke har selvtillitt nok til å bli kjent med sånne de _egentlig_ liker, så da nøyer de seg med sånne de vet de har sjanse hos. Og det pleier ikke alltid bli suksess.!

Skrevet

Jeg aner ikke. Vet bare at jeg har en single kompis som ikke er håpløs slik du beskriver.

Hadde det vært lov her, så skulle jeg matchet dere... hehe

Skrevet

Jeg treffer kun kvinner for sex, har derfor aldri sånne problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...