Gjest togli Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Meksikansk gryterett Med pølser oppi er det digg!! Enda bedre enn kjøttdeig! 0 Siter
Isle o'view Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Ok men det kan ikke sammenliknes med kebab *psst* innlegget ditt var kanskje ikke til meg Røkt kolje er topp det også )bare så synd at det er blitt så dyrt. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det lager jeg innimellom også, kjempegodt! Leste just om bakterier i mat, og om de barna som har blitt syke. Hvor lang tid bør farse og kjøttboller koke egentlig for å være på den sikre siden?? Jeg bruker å koke i vel 20-25minutter ca, tror du det holder? Skrekk og gru..... 0 Siter
Gjest liede Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Åå kebab er så godt!!! Bor på vestlandet nå og kebaben her kan ikke sammenliknes med den kebaben jeg får hjemme (på østlandet). Det tror jeg vi har diskutert før en gang. Falaffelen er i alle fall bedre på vestlandet. 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det tror jeg vi har diskutert før en gang. Falaffelen er i alle fall bedre på vestlandet. Får søren ikke tak i falaffel her jeg bor. Grrr.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det tror jeg vi har diskutert før en gang. Falaffelen er i alle fall bedre på vestlandet. Ja stemmer det, hehe det har vi diskutert før. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Får søren ikke tak i falaffel her jeg bor. Grrr.. Stakkars deg! De pleier å ha falaffel-mix på helsekosten, men det er ikke helt det samme. 0 Siter
Dory Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 I kveld står det utrolig fantastisk kjedelige brødskiver på min meny. Jobber fra 9 til 21 i kveld. :-( Kanskje du kan lage deg ostesmørbrød? Blir litt bedre en tørre skiver iallefall:) Liker du anansa, kan du ha det under. Naaaam:)) 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Stakkars deg! De pleier å ha falaffel-mix på helsekosten, men det er ikke helt det samme. Men bedre enn ingenting. Må visst ta meg en tur å se. Og så må jeg ha hommous til, men den må jeg sikkert også lage selv. Uff, for et styr! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 kylling med jasminris og bearnaise. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Skal ha "verdens beste:-)" kebab som vi kjøper på samme sted nesten hver torsdag. Gleder meg allerede! Kebab er knallgodt, også kebabpizza med hvitløksaus og mais. 0 Siter
cecily Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 I kveld står det utrolig fantastisk kjedelige brødskiver på min meny. Jobber fra 9 til 21 i kveld. :-( Det var en lang dag, det. *Sender over litt middag* 0 Siter
flowy Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Bollefrikkassé Med gulrøtter og purre og poteter, hele familien kan faktisk ha dette Hvordan lager du det? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Ratatoulie (hvis det skrives sånn) med hjemmelaget brød fra fryseren. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Leste just om bakterier i mat, og om de barna som har blitt syke. Hvor lang tid bør farse og kjøttboller koke egentlig for å være på den sikre siden?? Jeg bruker å koke i vel 20-25minutter ca, tror du det holder? Skrekk og gru..... Og du spør meg? Som har en tendens til og oversteke og koke all mat ;-) Jeg pleier og koke ca sånn som du sa, så ta en kjøttbolle og dele, så ser jeg om den er gjennomkokt. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det var en lang dag, det. *Sender over litt middag* Snill du! *gomle* Ja, her er det 12 timers dager to ganger i uka. Ikke moro, men heldigvis kun for en periode! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Kanskje du kan lage deg ostesmørbrød? Blir litt bedre en tørre skiver iallefall:) Liker du anansa, kan du ha det under. Naaaam:)) Anansa? *sorry, klarte ikke å dy meg* ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Lapskaus på boks. Og før noen rekker å skjelle meg ut for manglende husmor-gen må jeg fortelle at det er _kun_ fordi vi skal i bursdag i dag, og derfor ikke rekker å lage noe sunt, delikat og originalt. Ellers har vi alltid sunn, delikat og original mat laget fra grunnen med gode råvarer. Selvsagt:-) 0 Siter
Dory Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Anansa? *sorry, klarte ikke å dy meg* ;-) *Knis* Det hender det går litt fort i svingene når jeg skriver;) Og leser sjelden over etterpå. Hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.