Gå til innhold

Middag I kveld?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meksikansk gryterett

Med pølser oppi er det digg!! Enda bedre enn kjøttdeig!

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Mary Poppins

6

• jubalong70

5

• Lucretia

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok men det kan ikke sammenliknes med kebab ;)

*psst* innlegget ditt var kanskje ikke til meg

Røkt kolje er topp det også :o)bare så synd at det er blitt så dyrt.

Skrevet

Det lager jeg innimellom også, kjempegodt!

Leste just om bakterier i mat, og om de barna som har blitt syke. Hvor lang tid bør farse og kjøttboller koke egentlig for å være på den sikre siden?? Jeg bruker å koke i vel 20-25minutter ca, tror du det holder? Skrekk og gru.....

Skrevet

Åå kebab er så godt!!! Bor på vestlandet nå og kebaben her kan ikke sammenliknes med den kebaben jeg får hjemme (på østlandet).

Det tror jeg vi har diskutert før en gang. :)

Falaffelen er i alle fall bedre på vestlandet.

Skrevet

Får søren ikke tak i falaffel her jeg bor. Grrr..

Skrevet

Ja stemmer det, hehe det har vi diskutert før. ;)

Skrevet

Får søren ikke tak i falaffel her jeg bor. Grrr..

Stakkars deg!

De pleier å ha falaffel-mix på helsekosten, men det er ikke helt det samme.

Skrevet

I kveld står det utrolig fantastisk kjedelige brødskiver på min meny. Jobber fra 9 til 21 i kveld. :-(

Kanskje du kan lage deg ostesmørbrød? Blir litt bedre en tørre skiver iallefall:) Liker du anansa, kan du ha det under. Naaaam:))

Skrevet

Stakkars deg!

De pleier å ha falaffel-mix på helsekosten, men det er ikke helt det samme.

Men bedre enn ingenting. Må visst ta meg en tur å se. Og så må jeg ha hommous til, men den må jeg sikkert også lage selv. Uff, for et styr!

Skrevet

Skal ha "verdens beste:-)" kebab som vi kjøper på samme sted nesten hver torsdag. Gleder meg allerede!

Kebab er knallgodt, også kebabpizza med hvitløksaus og mais.

Skrevet

I kveld står det utrolig fantastisk kjedelige brødskiver på min meny. Jobber fra 9 til 21 i kveld. :-(

Det var en lang dag, det. *Sender over litt middag*

Skrevet

Bollefrikkassé Med gulrøtter og purre og poteter, hele familien kan faktisk ha dette :)

Hvordan lager du det?

Skrevet

Ratatoulie (hvis det skrives sånn) med hjemmelaget brød fra fryseren.

Gjest Shira12
Skrevet

Leste just om bakterier i mat, og om de barna som har blitt syke. Hvor lang tid bør farse og kjøttboller koke egentlig for å være på den sikre siden?? Jeg bruker å koke i vel 20-25minutter ca, tror du det holder? Skrekk og gru.....

Og du spør meg? Som har en tendens til og oversteke og koke all mat ;-)

Jeg pleier og koke ca sånn som du sa, så ta en kjøttbolle og dele, så ser jeg om den er gjennomkokt.

Skrevet

Det var en lang dag, det. *Sender over litt middag*

Snill du! *gomle*

Ja, her er det 12 timers dager to ganger i uka. Ikke moro, men heldigvis kun for en periode!

Skrevet

Kanskje du kan lage deg ostesmørbrød? Blir litt bedre en tørre skiver iallefall:) Liker du anansa, kan du ha det under. Naaaam:))

Anansa?

*sorry, klarte ikke å dy meg*

;-)

Skrevet

Lapskaus på boks. Og før noen rekker å skjelle meg ut for manglende husmor-gen må jeg fortelle at det er _kun_ fordi vi skal i bursdag i dag, og derfor ikke rekker å lage noe sunt, delikat og originalt. Ellers har vi alltid sunn, delikat og original mat laget fra grunnen med gode råvarer. Selvsagt:-)

Skrevet

Anansa?

*sorry, klarte ikke å dy meg*

;-)

*Knis* Det hender det går litt fort i svingene når jeg skriver;)

Og leser sjelden over etterpå.

Hehe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...