Gå til innhold

Middag I kveld?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ostesticklets med poteter og brokkoli.

Hva er ostesticklets? Hørtes godt ut.

*sikler*

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Mary Poppins

6

• jubalong70

5

• Lucretia

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest girasol
Skrevet

Hva er ostesticklets? Hørtes godt ut.

*sikler*

Jeg mente osteSCHNITZEL! Sorry... men det er veldig godt det også ;-)

Skrevet

Tror jeg lander på Fjordland i kveld jeg og. :o)

Det ble en calzone fra den lokale pizzabaker`n i steden:)

Skrevet

Hvordan lager du det?

Kjøper hermetikk...men lager sausen sjøl faktisk ;) Lager jevning med smør og mel og tilsetter kraften fra boksene. Vil jeg ha ekstra masse saus tar jeg litt av gulrot-purrevannet i sausen. Litt salt og pepper. Helt enkelt.

Skrevet

Det ble en calzone fra den lokale pizzabaker`n i steden:)

Og her blir det kyllingfilet og pasta istedetfor Fjordland! :o)

Skrevet

Kjøper hermetikk...men lager sausen sjøl faktisk ;) Lager jevning med smør og mel og tilsetter kraften fra boksene. Vil jeg ha ekstra masse saus tar jeg litt av gulrot-purrevannet i sausen. Litt salt og pepper. Helt enkelt.

Har du tips til noko godt som eg kan laga meg ikveld. Eg sit åleine :-)

Skrevet

Har du tips til noko godt som eg kan laga meg ikveld. Eg sit åleine :-)

hehe, nå vet jo ikke jeg hva du har i hus, men hva med en omelett?

Skrevet

Tror jeg lander på Fjordland i kveld jeg og. :o)

Den risgrøten de har er bare knallgod

Skrevet

Den risgrøten de har er bare knallgod

JA! Dessverre synes kjæresten min den smaker for mye vanilje. :o( Ungene er også mer glad i min hjemmelagde, selv synes jeg Fjordland sin er skikkelig god!

Skrevet

JA! Dessverre synes kjæresten min den smaker for mye vanilje. :o( Ungene er også mer glad i min hjemmelagde, selv synes jeg Fjordland sin er skikkelig god!

For å ikke snakke om hvor godt det er for nakke og armer å slippe den evindelige røringa! ;)

Skrevet

Fersk pasta og Toros pastasaus. Aleinemiddag i dag, da blir det alltid pasta;-)

Pasta uten kjøtt/fugl/fisk/grønnsaker eller noe annet til, bare pasta og saus?

Skrevet

Det er ikke gøy og tenke på at noe måtte dø... :\

Men tror du at du redder ei ku eller en sau ved at du slutter å spise kjøtt?

Skrevet

For å ikke snakke om hvor godt det er for nakke og armer å slippe den evindelige røringa! ;)

Rører ikke så mye vet du - koker opp vann og ris som vanlig, tømmer i melka litt etter litt og koker opp og stapper hele kjelen inn i stekeovnen på 50-70 grader. Der står den i flere timer og godgjør seg og blir tykk og god. Så settes den på plata igjen, gis et oppkok og iblandes en god smørklatt - nammis! :o)

Skrevet

Pasta uten kjøtt/fugl/fisk/grønnsaker eller noe annet til, bare pasta og saus?

Hadde på ost, da:-) Men bare pasta og tomatsaus, ja. Typisk aleine-hjemmemiddag for meg.

Skrevet

Hadde på ost, da:-) Men bare pasta og tomatsaus, ja. Typisk aleine-hjemmemiddag for meg.

Vel, høres litt tamt ut for meg, men det er sikkert greit nok :-)

Hadde ikke så mye bedre middag sjøl, var innom hos familie og fikk wienerpølser, lompe og potetstappe til middag... Og de som stadig skryter av å spise sunt... hehe

Mon tro om det er sånn det går når man har små barn og kameler svelges over en lav sko ;-)

Skrevet

Vel, høres litt tamt ut for meg, men det er sikkert greit nok :-)

Hadde ikke så mye bedre middag sjøl, var innom hos familie og fikk wienerpølser, lompe og potetstappe til middag... Og de som stadig skryter av å spise sunt... hehe

Mon tro om det er sånn det går når man har små barn og kameler svelges over en lav sko ;-)

Hehe. Tror det å oppdra barn er en form for kronisk kamelsvelging:-)

*hører mine foreldre i bakgrunnen; "hva var det vi sa"*

*lol*

Skrevet

Hehe. Tror det å oppdra barn er en form for kronisk kamelsvelging:-)

*hører mine foreldre i bakgrunnen; "hva var det vi sa"*

*lol*

Ja, det er nok sant. Og jeg har jo ikke så mye jeg skulle ha sagt, som ikke har egne barn.

Var ikke HELT overbegeistra når jeg hadde en unge på hver side av meg, som begge spiste sjøl med stor iver, så både ketchup og lomper, for ikke å snakke om pølsebiter skvatt alle veier...

*ler*

Skrevet

*Hehe* Sukkerbassen jobber for tiden nattskift 13 netter i strekk, 19-07. Han ringte hjem i går og var helt i ørska:"Hvilken dag er det og hva er klokka?!"

Å herregud, stakkar.. Men så har jeg skjønt at han har lange perioder fri også? :-)

Man kan jo få jetlag av mindre!

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Men tror du at du redder ei ku eller en sau ved at du slutter å spise kjøtt?

Nei, men må starte et sted, og samvittigheten blir litt renere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...