Gjest Selexid Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Går på Pencilin (Selexid) mot urinveisinfeksjon. Har merket nå siden jeg begynte på det at jeg har fått mye luft i magen og det lukter forferdelig. Tør ikke å gå noe sted når jeg har det sånn. har dere opplevd noe liknende? Skal på jobb på mandag og håper virkelig ikke at jeg kommer til å ha det sånn da også (er lærer). 0 Siter
Isle o'view Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det kan jo tenkes at bivirkningene ved bruk av penicillin er at noe av den naturlige bakteriefloraen i tarmene brytes ned og derfor gir mye gass i magen som kanskje ikke lukter så godt. Fra jeg var liten har jeg under bruk av penicillin merket en lukt av puffet hvete ( merkelig men sant )??!! når jeg later vannet,så det er ikke bare magen som påvirkes av antibiotikabruk. 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Man promper ikke på jobb, gjør man vel? .) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Pencilin kan gi mageproblemer. Yoghurt skal visst være bra å spise under kuren. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Man promper ikke på jobb, gjør man vel? .) Giiiii, nei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.