Gå til innhold

Gir pencilin vond prompelukt? (ekkelt innlegg)

Anbefalte innlegg

Gjest Selexid
Skrevet

Går på Pencilin (Selexid) mot urinveisinfeksjon. Har merket nå siden jeg begynte på det at jeg har fått mye luft i magen og det lukter forferdelig.

Tør ikke å gå noe sted når jeg har det sånn.

har dere opplevd noe liknende?

Skal på jobb på mandag og håper virkelig ikke at jeg kommer til å ha det sånn da også (er lærer).

Skrevet

Det kan jo tenkes at bivirkningene ved bruk av penicillin er at noe av den naturlige bakteriefloraen i tarmene brytes ned og derfor gir mye gass i magen som kanskje ikke lukter så godt. Fra jeg var liten har jeg under bruk av penicillin merket en lukt av puffet hvete ( merkelig men sant )??!! når jeg later vannet,så det er ikke bare magen som påvirkes av antibiotikabruk.

Skrevet

Pencilin kan gi mageproblemer. Yoghurt skal visst være bra å spise under kuren.

Skrevet

Man promper ikke på jobb, gjør man vel? .)

Giiiii, nei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...