mAd Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg leste dette mens jeg var på jobb.. jeg leste den flere ganger.. saus-ankelag.. saus-ankelag.. jeg så INGEN andre mulige ting den setninga kunne bety og følte meg skikkelig dum. Nå er det mange timer senere, jeg er hjemme.. NÅ skjønte jeg den.. herregud så blind man er av og til ;D 0 Siter
soleil Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg leste dette mens jeg var på jobb.. jeg leste den flere ganger.. saus-ankelag.. saus-ankelag.. jeg så INGEN andre mulige ting den setninga kunne bety og følte meg skikkelig dum. Nå er det mange timer senere, jeg er hjemme.. NÅ skjønte jeg den.. herregud så blind man er av og til ;D Hehe, skjønte den ikke jeg heller... "Hva i all verden er saus-ankelag?" hehehe.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 He-he! Jeg saus-ankin er gøy :-) Oida! He-he, tror dysleksi er smittsomt i denne tråden..! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.