Gå til innhold

pålegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva -må- dere alltid ha på matbordet?

Jeg -må- alltid ha italiensk salat på bordet, mmm deilig! Men er det noe jeg bør smake på?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ¤ Skara ¤

9

• citygirl

6

• KaVa

5

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg må alltid ha gulost på bordet.

Hvis du er glad i fiskepålegg vil jeg anbefale Havbris. Jeg bruker den med tunfisk,pepper og sitron, og røykelaks. De er gode.

Skrevet

Tror faktisk ikke det er noe jeg absolutt MÅ ha på bordet, men jeg ser gjerne at det er leverpostei der (helst ovnsbakt, men den "vanlige" i den gule boksen duger også :-).

Skrevet

Hvitost og skinke sammen er kanskje det jeg spiser mest av. Jeg liker godt å ha salatblader og annet grønt til. Liker å dille med maten.

Skrevet

Gulost! Det MÅ vi ha i kjøleskapet. Brukes til mer enn brødskiva.

Jeg pleier å lage en veldig god og enkel salat av tunfisk, finhakket avokado og rømme, krydret med litt sitronsaft, salt og pepper. Har den på brødskiven (gjerne sammen med gulost). Tror jammen jeg skal tusle ut og lage det nå! :)

Skrevet

Tror faktisk ikke det er noe jeg absolutt MÅ ha på bordet, men jeg ser gjerne at det er leverpostei der (helst ovnsbakt, men den "vanlige" i den gule boksen duger også :-).

den vanlige gule boksen ja, med majones blir det konge ;)

Skrevet

den vanlige gule boksen ja, med majones blir det konge ;)

Jeg er kjempesær der - jeg foretrekker ENTEN grillkrydder ELLER (av alt i verden) jordbærsyltetøy på leverposteien... (Det _er_ godt, helt sant!)

Skrevet

Gulost, geitost, påleggssjokolade, saltpølse (som man skjærer av selv) og hjemmelaget syltetøy står alltid på bordet her. I tillegg ofte hamburgerrygg og annet kjøttpålegg, men det er så dyrt... Fiskepudding og skinkeost på tube når jeg har vært i Norge.

Skrevet

Jeg er kjempesær der - jeg foretrekker ENTEN grillkrydder ELLER (av alt i verden) jordbærsyltetøy på leverposteien... (Det _er_ godt, helt sant!)

Jeg kjenner også noen som har syltetøy på leverposteien, må innrømme jeg ikke har prøvd ennå.

Skrevet

Prøvd Tandori i stedet for Italiensk?

Mmmmmmmmmmmm :o))))))

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Har du smakt de ulike baguettsalatene? DIGG!!!

Skrevet

Jordbærsyltetøy på leverpostei!???

Gjest Cezalion
Skrevet

Det er godt, ja. Men bringebærsyltetøy på leverposteien er enda bedre. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg MÅ ha ost!

Ost har vi alltid, er vel det eneste jeg husker og kjøpe inn før det er tomt.

Får jeg hvitost med bringebærsyltetøy på, er jeg storfornøyd.

Skrevet

Jordbærsyltetøy på leverpostei!???

Omtrent sånn reagerte jeg selv for mange, mange år siden, da denne delikatessen ble introdusert for meg. Nå spiser både jeg og ungene leverpostei med jordbærsyltetøy eller bringebærsyltetøy med største selvfølgelighet :-)

Skrevet

Det er godt, ja. Men bringebærsyltetøy på leverposteien er enda bedre. :)

Ah - endelig en artsfrende! Joda, bringebærsyltetøy er godt, det også. Men holder fremdeles en knapp på jordbærsyltetøy :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...