Gå til innhold

pålegg

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Makrell i tomat med litt majones på!

Nam, nam! Spiser det hver dag.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ¤ Skara ¤

9

• citygirl

6

• KaVa

5

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er også glad i italiensk salat. Men også bønnepostei med agurk og majones er godt!

Eller pesto (istedet for smør) med salat, ost og agurk. Dette funker spesielt godt på nystekt ciabatta!!!

villavillekule
Skrevet

Er også glad i italiensk salat. Men også bønnepostei med agurk og majones er godt!

Eller pesto (istedet for smør) med salat, ost og agurk. Dette funker spesielt godt på nystekt ciabatta!!!

pesto hørtes snadder ut, det må jeg prøve... :)

villavillekule
Skrevet

Makrell i tomat med litt majones på!

Nam, nam! Spiser det hver dag.

jeg spiser også makrell i tomat hver dag...er såååå godt, men jeg har ikke majones på :)

Skrevet

jeg spiser også makrell i tomat hver dag...er såååå godt, men jeg har ikke majones på :)

med makrell så må man jo ha agurk på- og litt majones.....namm:)

Skrevet

pesto hørtes snadder ut, det må jeg prøve... :)

bør absolutt prøves. Men la merke til at jeg skreiv feil, jeg pleier å ha tomat, ikke agurk på :)

Men det er jo bare å prøve med det du vil på.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg er kjempesær der - jeg foretrekker ENTEN grillkrydder ELLER (av alt i verden) jordbærsyltetøy på leverposteien... (Det _er_ godt, helt sant!)

Jeg trodde jeg var sær jeg... :-) For jeg liker f.eks.veldig godt fiskepinner med tyttebærsyltetøy, cornflakes med juice og melk og sjokade med banan og eplemos... :-) Leverpostei med syltetøy har jeg aldri smaket, og for å være ærlig frister det heller ikke å smake på ;-)

M.v.h.

Skrevet

Jeg spiser ikke jeg noe særlig brød eller pålegg men en ting som må være på mitt frokostbord er pepsimax!!

Skrevet

Må ha leverpostei! Enten de gode gamle gule boksene, eller den ferske fra Gilde. Ellers er salami fra Stabburet en hit her i gården.

Skrevet

Må ha leverpostei! Enten de gode gamle gule boksene, eller den ferske fra Gilde. Ellers er salami fra Stabburet en hit her i gården.

Jøss, jeg er jo helt ute. Kikket i kjøleskapet nå, og der er det jo JUBELSALAMI fra GRILSTAD som ligger. Ja. Så det er altså det vi spiser. Har Stabburet i det hele tatt salami??

;-)

Skrevet

Prøvd Tandori i stedet for Italiensk?

Mmmmmmmmmmmm :o))))))

Nei, men det skal jeg gjøre siden du sier mmmmmmmmmmm :)

Skrevet

Jeg må ha hjemmelaget italiensk salat, klarer ikke de ferdig lagde er lit sær:((

Ingen av barna liker de vi får kjøpt i butikken, har prøvd forskjellige slag:))))

Skrevet

Jeg må ha hjemmelaget italiensk salat, klarer ikke de ferdig lagde er lit sær:((

Ingen av barna liker de vi får kjøpt i butikken, har prøvd forskjellige slag:))))

Åssen lager du det? Det høres godt ut. Oppskrift til å dele med oss?

Skrevet

Jeg spiser ikke jeg noe særlig brød eller pålegg men en ting som må være på mitt frokostbord er pepsimax!!

Til frokost???

Originalt, hvertfall;-)

Skrevet

Åssen lager du det? Det høres godt ut. Oppskrift til å dele med oss?

Så klart skal du/dere få den!!!

Gullerøtter. kålhode, sylteagurk .majones.

Bruk rivhjern på gullerøttene og kålen

(har du en veldig god kniv kan du fint strimmle kålen uten rivhjern)

Hakk opp sylteagurken veldig fint og bland det godt sammen, ta i majones til det er fordelt utover på det du har i bollen.

Jeg bruker 3 store gullerøtter, halvt hodekål(lite kålhode) 1/2 til en hel sylteagurk må ikke brukes, men er bare helt topp:))

Tips: ikke bruk formye majones da....

har du fått i mye majones må du raspe en ny gulrot og litt mere kål:)))

Skrevet

Så klart skal du/dere få den!!!

Gullerøtter. kålhode, sylteagurk .majones.

Bruk rivhjern på gullerøttene og kålen

(har du en veldig god kniv kan du fint strimmle kålen uten rivhjern)

Hakk opp sylteagurken veldig fint og bland det godt sammen, ta i majones til det er fordelt utover på det du har i bollen.

Jeg bruker 3 store gullerøtter, halvt hodekål(lite kålhode) 1/2 til en hel sylteagurk må ikke brukes, men er bare helt topp:))

Tips: ikke bruk formye majones da....

har du fått i mye majones må du raspe en ny gulrot og litt mere kål:)))

Tusen takk. Skal prøve i helga!

Skrevet

Til frokost???

Originalt, hvertfall;-)

Hehe jeg er ganske orginal ;)

Skrevet

Hvitost m/jalapenos, peanuttsmør, prim, camenbert, brie, blåmuggost, boysenbærsyltetøy, krydderost og honning er noen av mine favoritter for tida...

Liker å variere, da.

Skrevet

Tusen takk. Skal prøve i helga!

Da anbefaler jeg en til med kylling, egg, sylteagurk, sitron pepper små makaroni skruer og majones.

Bland alt sammen (Kokte egg,makaronien selvfølgelig), jeg er litt lat så jeg kjøper kyllingfilet og deler de i små terninger å steker de. kan bruke ferdig grillet kylling men jeg syns det er noe pirk å reinskjære kyllingen.

Nydelig på loff noen liker veldig godt sitronpepper så jeg setter den frem ved servering (Når kyllingen er avkjølet bruker jeg ca 2ts sitronpepper) så blander jeg alt sammen

Skrevet

Jeg trodde jeg var sær jeg... :-) For jeg liker f.eks.veldig godt fiskepinner med tyttebærsyltetøy, cornflakes med juice og melk og sjokade med banan og eplemos... :-) Leverpostei med syltetøy har jeg aldri smaket, og for å være ærlig frister det heller ikke å smake på ;-)

M.v.h.

Hæ? Juice+melk+cornflakes? Jeg liker DUS, men...

og tyttebærsyltetøy til fiskepinnene?

Du har da noen utradisjonelle smakssanser :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...