Gå til innhold

Kø nordover på E6 - Romerike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen formening om når køa kan forventes å avta litt på en torsdag i vinterferien?

Kan man satse på at det er færre folk på veien enn normalt??

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg kjører den veien hjem fra jobb hver dag!

Og hele denne uka har det vært mye mindre trafikk hjem fra jobb (og også til jobb).

Kan jo såklart ikke garantere at det er slik i ettermiddag, men.

Skrevet

Jeg kjører den veien hjem fra jobb hver dag!

Og hele denne uka har det vært mye mindre trafikk hjem fra jobb (og også til jobb).

Kan jo såklart ikke garantere at det er slik i ettermiddag, men.

Ja, nei man kan jo aldri vite om det plutselig er flere som reiser i dag f eks! ;-)

Men vi skal nordover, og rekker ikke å gå fra jobb til å dra "før kø". Men dumt å vente til 6-tida bare for å slippe unna køa også.

Når omtrent har du kjørt der denne uka, og hvor tregt har det gått da?

Antar vi kommer oss av gårde kanskje halv fire.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja, nei man kan jo aldri vite om det plutselig er flere som reiser i dag f eks! ;-)

Men vi skal nordover, og rekker ikke å gå fra jobb til å dra "før kø". Men dumt å vente til 6-tida bare for å slippe unna køa også.

Når omtrent har du kjørt der denne uka, og hvor tregt har det gått da?

Antar vi kommer oss av gårde kanskje halv fire.

Jeg har pleid å dra fra jobb ca 1615. Det er vel da køen er som værst til vanlig tror jeg.

Men denne uka har det nesten ikke vært trafikk hjemover på denn tida.

Håper det blir slik i dag også!

Skrevet

Jeg har pleid å dra fra jobb ca 1615. Det er vel da køen er som værst til vanlig tror jeg.

Men denne uka har det nesten ikke vært trafikk hjemover på denn tida.

Håper det blir slik i dag også!

*krysser fingrene for blosmterløk og morsan* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...