Line22 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Jeg er en jente på 22 år som ikke har fått mensen denne måneden,det er 48 dager siden sist. Jeg har den siste tiden(dvs, siste 6-7 månedene) hatt veldig ureggelmessig mens. Jeg har vært hos en gynekolog og han sa at jeg kunne få litt problemer med å blir gravid på den vanlige måten fordi egget som skal bli befruktet ikke slipper, han mener da at jeg kan bli gravid ved bruk av piller eller sprøyter. Kan dette ha noe med at jeg ikke har fått mensen denne gangen,at egget ikke slipper? Jeg har de to siste dagene merket litt blod i avføringen,jeg har også enedel hete tokter om dagen,plutselig,de kan vare fra 2 til 5 minutter for deretter å plutselig bli borte. Gynekologen sa også at jeg hadde veldig fine eggstokker og at jeg ikke burde bekymre meg for ikke å kunne bli gravid...men allikevel blir jeg bekymret når jeg ikke engang får mensen. Kan du se noen sammenheng mellom det gynekologen fortalte meg og med det at jeg ikke har hatt mensen denne måneden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/219825-uteblitt-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.