Gå til innhold

Stemmer du..?

Anbefalte innlegg

Gjest kilimanjaro
Skrevet

Det finnes mange innringningsprogram der man enten kan stemme på noen (f.eks idol, gullfisken o.l) eller si sin mening i et debattprogram. Har du noen gang stemt eller på andre måter ringt inn?

Nysgjerrig på hvor mange som gjør dette. Er det de samme som går igjen, eller har alle sine favorittprogram der de MÅ stemme hver gang (igjen; idol f.eks.)

Har du stemt, og evt på hva?

Skrevet

Jeg stemmer av og til på idol programet. Har stet på Wisut (er ikke helt sikker på navnet.)

:)

Gjest Shira12
Skrevet

Pleier aldri og stemme.

Stemte en gang på Idol i fjor, det var fordi ene deltakeren kom fra her hvor vi bor.

Ellers tjener de svært lite på meg.

Skrevet

Har vel stemt en og annen gang (idol, mgp) på vegne av ivrige unger,- men ikke sånn for egen del ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg har stemt èn gang, på Holmgang, noe EU-dabatt. Men jeg tviler på jeg gjøre det igjen, gidder ikke bruke penger på det.

Skrevet

Jeg har muligens stemt en gang eller to i GP tror jeg. *Flau* Utover det bruker jeg ikke penger på sånt nei.

Skrevet

Stemmer av og til på Idol...

Og så stemte jeg en gang på Gullfisken.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har stemt en eller to ganger på spørsmål fra Holmgang.

15 åringen hjemme stemmer på Idol av og til. Vi har måttet stramme kraftig inne på dette, for når den første runden av Idol gikk, fikk vi en skikkelig høy telefonregning, og den var jo spesifisert. Så det var ikke vanskelig å se hva som hadde kostet så mye :(

Skrevet

Jeg har stemt et par ganger, men det er så lenge siden at jeg ikke husker på hva.

Skrevet

har nok hendt det ja. Har stemt på idol, gullfisken (fordi jeg kjente en som var der, i forbindelse med statoilreklame)... Jo, også har jeg stemt på BB hehehe. Ser det ikke nå lenger, men stemte på Tina i fjor. Eneste kule dama som har vært med der.

Skrevet

Jeg har stemt en gang på Holmgang - og det var mot kontantstøtte.

Så har jeg stemt en gang på Idol - på Maria Holand Tøsse. Hun kom bare på tredjeplass og falt ut av finaleheatet, men er nå inne igjen. Så i morgen tror jeg jammen jeg skal stemme på henne igjen (utrolig vakker stemme og utstråling).

Da blir det tre.

Ja - og så fikk datteren min lov til å stemme på Katrine Moholt på "Skal vi danse" for et par uker siden.

Sum: Fire. :o)

Skrevet

Har stemt på Kurt og Wig Wam. Det angrer jeg ikke på.

Pizzavalg, solovalg, Holmgang, "Skal vi danse" etc. fatter jeg ikke at de tjener penger på.

Skrevet

Stemte mye på første Idol, da en fra bygda her var med;)Stemmer i Holmgang og Tabloid (sender innlegg sms) om det er noe som engasjerer meg;)

Gjest kalendria
Skrevet

Gjorde det av og til tidligere, mens jobben betalte mobilregningen min. Nå har jeg byttet jobb, og betaler sjøl. Dermed slutt på stemmegivning, også.

Var uansett aldri noen stortemmer, ser sjelden på Holmgang, Idol, osv - og slett ikke GP!

Skrevet

Her stemmer vi av og til, både på Idol og grand prix. Det er sikkert mye annet jeg har stemt på også, men som jeg ikke kommer på. Stine og Anders fra Fagerstrand.. De stemte jeg på :-)

Skrevet

Har vel stemt en og annen gang (idol, mgp) på vegne av ivrige unger,- men ikke sånn for egen del ;-)

Stemmer en sjelden gang, bl.a. den dagen Ørjan var med i Idol.

Skrevet

Det har jeg gjort bare en gang i mitt liv, og det var da vi så Kurt'en i Idolfinalen på storskjerm på Torget i Bergen, og kun fordi sønnen min overtalte meg til det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...