Gå til innhold

Anyone? Kjent i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til begynnelsen av Kongensgate neste uke, men vet ikke hvordan jeg kommer meg dit.

Gaten er jo lang, men dette er alstå et av de første sifrene på gaten jeg skal til. Hvordan kommer jeg meg dit fra f.eks Stortorvet? Detaljert beskrivelse tas mot med stoor takk og klem utloves herved.

Skrevet

Jeg vil ikke ha kart, jeg vil ha en detaljert beskrivelse av hvor jeg skal gå hen.

Oi, beklager da.

Skrevet

Fra Stortorget går du bare bortover Kongens gate til du kommer til det nummeret du skal, Kongens gate slutter der.

Gjest takk for hjelpen - heter det
Skrevet

Jeg vil ikke ha kart, jeg vil ha en detaljert beskrivelse av hvor jeg skal gå hen.

det var jo en riktig hyggelig hilsen til en som virkelig prøvde å hjelpe deg .....

klarer du ikke å lese kart eller ??

Skrevet

Oi, beklager da.

....du må jo skjønne at kart vanskeliggjør det hele! hehe

Skrevet

....du må jo skjønne at kart vanskeliggjør det hele! hehe

hehe..det er ikke det at jeg ikke kan lese kart, men synes det er enklere å ha en beskrivelse.

Hvis jeg f.eks går av Stortinget t-bane, hvordan går jeg da til ko¨ngens gt?

fuji1365380447
Skrevet

"Jeg vil ha...."

Hva er du? - fem år?

Skrevet

Fra jernbanetorget går du bare oppover karl Johan, Kongens gate er 4. gate som krysser, og du skal sikkert til venstre.

Fra Stortinget t-banestasjon går du ned Karl Johan og Kongens gate er gate nr. 2 som krysser, og du skal sikkert til høyre. Sånn!

Gjest LucySky
Skrevet

hehe..det er ikke det at jeg ikke kan lese kart, men synes det er enklere å ha en beskrivelse.

Hvis jeg f.eks går av Stortinget t-bane, hvordan går jeg da til ko¨ngens gt?

Karl Johansgate går nesten rett forbi Stortinget stasjon,ikke sant? Følg Karl Johan mot Jernbanetorget. (Ikke langt). Kongensgate går på tvers av Karl Johan, da svinger du til høyre og går ned Kongensgate helt til bånn.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Gå av på stortinget. Så går du nedover mot jernbanetorget. Jeg tror det er enten gate nr 1 eller 2 til høyre du skal svinge inn.

Skal ikke være vanskelig å finne.

Gjest blue cucumber
Skrevet

det var jo en riktig hyggelig hilsen til en som virkelig prøvde å hjelpe deg .....

klarer du ikke å lese kart eller ??

Er enig i at vedkommende kunne ha svart mer høflig.

Men det er nå sånn at noen mennesker har lettere for å få ting forklart enn å se på et kart.

Jeg feks har store retningsproblemer,blant annet fordi jeg sliter med forskjellen på høyre og venstre. Jeg MÅ feks se det på et kart og studere det grundig, ellers husker jeg ikke hva som ble forklart med mindre jeg får det skriftlig.

Andre må ha en detaljert forklaring.

Så vi er forskjellige der ja.

Skrevet

Opptre litt mer sympatisk hvis du trenger hjelp. Bare et tips.

Skrevet

Kongensgate går langs Stortorvet, så det bør være veldig lett å finne! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...