Gå til innhold

Tenker dere på hans/hennes eks ?

Anbefalte innlegg

Å ha nummeret på lista betyr ikke at man har kontakt da, men de fleste sletter nok slik når det blir slutt og man ikke har bruk for det mer. Hvis du ikke rydder oftere i lommeboka, eller bytter den ut oftere, er du rimelig sløv da...

Så vidt jeg vet har samboeren min lagret både nummeret til ekser og jenter han tidligere har flørtet med på mobilen sin.

Det hender vel at han får en melding eller to fra noen av dem av og til, men noen kontakt å snakke om er det nok ikke;)

Det at han har disse nummerene lagret fremdeles tolker jeg som ren sløvhet;)

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Clue1365380406

2

• tusseline

1

• meg__123!

1

Gjest ikke fagperson

Så vidt jeg vet har samboeren min lagret både nummeret til ekser og jenter han tidligere har flørtet med på mobilen sin.

Det hender vel at han får en melding eller to fra noen av dem av og til, men noen kontakt å snakke om er det nok ikke;)

Det at han har disse nummerene lagret fremdeles tolker jeg som ren sløvhet;)

hehe.. sløvhet? er vel mer den moderne utgaven av guttas lille sorte (dvs listen over numrene til jenter han har hatt, i tilfelle han får bruk for dem engang, feks når det blir slutt mellom dere)

Å ha nummeret på lista betyr ikke at man har kontakt da, men de fleste sletter nok slik når det blir slutt og man ikke har bruk for det mer. Hvis du ikke rydder oftere i lommeboka, eller bytter den ut oftere, er du rimelig sløv da...

Jeg er sløv. :o) Joda, jeg har selvfølgelig ryddet i lommeboka i løpet av to år, men det passbildet lå bak sertet som jeg aldri bruker så derfor har jeg ikke lagt merke til at bildet lå der.

Jeg har sett hele telefonlista hans og der var det overhode ingenting som kunne få meg til å tenke på at han har kontakt med damer han ikke burde ha kontakt med. :o)

hehe.. sløvhet? er vel mer den moderne utgaven av guttas lille sorte (dvs listen over numrene til jenter han har hatt, i tilfelle han får bruk for dem engang, feks når det blir slutt mellom dere)

*Hehe* I høst lånte jeg huset til kjæresten min i noen dager mens han var på jobb og ga ham klar beskjed på forhånd - "Er det noe du absolutt ikke vil at jeg skal se så må du gjemme det bort før du drar!" :o) Han bare lo og såvdit jeg vet gjemte han ikke noe som helst.

Jeg gjorde nemlig noe husarbeide og sånt når jeg var der så jeg gikk jo litt i skap og skuffer da - ryddet samtlige kjøkkenskap f.eks. Jeg hadde spurt på forhånd om det var greit og det var det. :o)

Hehe, du antar det ja?

Kan godt hende det, men det vil jeg jo aldri få vite;)

Er jo ikke noe jeg kommer til å spørre ham om hvis det skulle bli slutt.

Gjest ikke fagperson

Jeg er sløv. :o) Joda, jeg har selvfølgelig ryddet i lommeboka i løpet av to år, men det passbildet lå bak sertet som jeg aldri bruker så derfor har jeg ikke lagt merke til at bildet lå der.

Jeg har sett hele telefonlista hans og der var det overhode ingenting som kunne få meg til å tenke på at han har kontakt med damer han ikke burde ha kontakt med. :o)

Ah.. du er den typen ja, som snoker på tlf hans. Du er mistenksom på noe da skjønner jeg.

Annonse

Hehe, du antar det ja?

Kan godt hende det, men det vil jeg jo aldri få vite;)

Er jo ikke noe jeg kommer til å spørre ham om hvis det skulle bli slutt.

:o) Det er noen som nekter å tro at det går an å stole på andre, skjønner du. :o) Ikke noe å bry seg med, jeg vet jeg kan stole på kjæresten min og jeg (og han!) vet han kan stole på meg.

Gjest ikke fagperson

:o) Det er noen som nekter å tro at det går an å stole på andre, skjønner du. :o) Ikke noe å bry seg med, jeg vet jeg kan stole på kjæresten min og jeg (og han!) vet han kan stole på meg.

Man kan selvsagt velge å stole på folk, men for mange viser det seg jo likevel at man ikke kan det, eller at de gjør ting likevel. Så det å stole på noen er egentlig bare å la være å tenke på at personen kan gjøre noe dumt, selv om de gjør det i mange tilfeller. Tillit er å naivt tro at ting ikke kan skje en selv.

Man kan selvsagt velge å stole på folk, men for mange viser det seg jo likevel at man ikke kan det, eller at de gjør ting likevel. Så det å stole på noen er egentlig bare å la være å tenke på at personen kan gjøre noe dumt, selv om de gjør det i mange tilfeller. Tillit er å naivt tro at ting ikke kan skje en selv.

Aner jeg at du er en smule paranoid som type?

Antar du har sikret deg mot å bli lurt eller bedratt ved å være singel?;o))

Når det gjelder kjæresten min er jeg naiv til Dovre faller inntil det motsatte er bevist. :o)

Gjest ikke fagperson

Aner jeg at du er en smule paranoid som type?

Antar du har sikret deg mot å bli lurt eller bedratt ved å være singel?;o))

Nei, setter bare ting på spissen her. Det viser seg jo at mange blir bedratt, ca halvparten av oss gjennom klassisk utroskap. I tillegg kjøper mange familiefedre horer. Og jeg antar at mange av disse konene og mennene går rundt og stoler på partner, selvsagt. Så det sier seg selv at å stole på noen er å skape en falsk trygghet for seg selv, noe som jo de fleste trenger.

Ser du hvor jeg vil?

Annonse

Gjest ikke fagperson

Når det gjelder kjæresten min er jeg naiv til Dovre faller inntil det motsatte er bevist. :o)

Ja, men de fleste føler det jo som deg, selvsagt, det er bare det at til tross for dette blir mange sveket. Det er ikke bare de som går rundt og ikke stoler på folk som blir sveket ikke sant?

Du skjønner hva jeg mener? man kan stole på noen til man er gul og blå, men man er likevel ikke garantert at man ikke blir lurt. Tillit er på en måte en "falsk" trygghet i det at tilliten i seg selv ikke garanterer noe som helst.

Nei, setter bare ting på spissen her. Det viser seg jo at mange blir bedratt, ca halvparten av oss gjennom klassisk utroskap. I tillegg kjøper mange familiefedre horer. Og jeg antar at mange av disse konene og mennene går rundt og stoler på partner, selvsagt. Så det sier seg selv at å stole på noen er å skape en falsk trygghet for seg selv, noe som jo de fleste trenger.

Ser du hvor jeg vil?

Poenget er vel å velge å stole på noen ja, eller å velge å ikke være redd for å bli bedratt.

Det er jo ingen som VET at partneren ikke kan finne på noe, vi kan ikke VITE at det finnes en gud heller;))

Vi går normalt sett ikke rundt og blir usikre av den grunn, vi velger jo å tro det ene eller det andre..

Gjest ikke fagperson

Poenget er vel å velge å stole på noen ja, eller å velge å ikke være redd for å bli bedratt.

Det er jo ingen som VET at partneren ikke kan finne på noe, vi kan ikke VITE at det finnes en gud heller;))

Vi går normalt sett ikke rundt og blir usikre av den grunn, vi velger jo å tro det ene eller det andre..

Jo, jeg VET at det ikke finnes en gud...

Tror det er bedre å være litt forberedt på at ting kan skje jeg, enn å stole blindt og så fullstendig møte veggen i vantro når noe skjer...

Jo, jeg VET at det ikke finnes en gud...

Tror det er bedre å være litt forberedt på at ting kan skje jeg, enn å stole blindt og så fullstendig møte veggen i vantro når noe skjer...

Du kan faktisk ikke VITE at det ikke finnes en gud.;))

Du kan bare velge å tro at det ikke finnes en gud.

Jeg klarer å stole på samboeren min, samtidig som jeg er klar over at ting kan skje.

Har blitt bedratt før, og vet at jeg takler det også, selv om det gjør forferdelig vondt å bli sviktet.

Gjest ikke fagperson

Du kan faktisk ikke VITE at det ikke finnes en gud.;))

Du kan bare velge å tro at det ikke finnes en gud.

Jeg klarer å stole på samboeren min, samtidig som jeg er klar over at ting kan skje.

Har blitt bedratt før, og vet at jeg takler det også, selv om det gjør forferdelig vondt å bli sviktet.

Joda, det finnes ingen tvil i det helle tatt på at det ikke finnes en gud i mitt hode. Ikke noen tro det nei, det er jo de som har diktet opp gud og tror på det oppspinnet som tror. Å ikke tro på noe oppdiktet er jo ikke en tro.

Eller mener du også at jeg ikke kan VITE at det ikke finnes noen julenisse?

Ja, men de fleste føler det jo som deg, selvsagt, det er bare det at til tross for dette blir mange sveket. Det er ikke bare de som går rundt og ikke stoler på folk som blir sveket ikke sant?

Du skjønner hva jeg mener? man kan stole på noen til man er gul og blå, men man er likevel ikke garantert at man ikke blir lurt. Tillit er på en måte en "falsk" trygghet i det at tilliten i seg selv ikke garanterer noe som helst.

Det er skikkelig skummelt med kjærlighet, men i og med at innsatsen er så høy, er det heldigvis ordnet slik at gevinsten står i forhold til det. Snedig.

Clue1365380406

Du er singel du, skjønner jeg?

For med den innstillingen er vel det det beste.

For ikke å snakke om hvor vanskelig du må være å ha et forhold til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...