Gå til innhold

Hvor tidlig graviditets symtomer og hvilke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ømme bryster kort tid (bare få dager etter befruktning) men jeg bruker få ømme bryster før hver menstruasjon og jeg har lest at det kan påvirke hvordan du opplever det når du blir gravid.

Ellers så ble jeg ikke trøtt før i uke 7 og det er ikke slik at jeg er trøtt/i koma hele dagen, mere sånn at jeg nå trenger mange flere timer søvn om natten. Mens det tideligere holdt med 7 timer før jobb sover jeg nå 9-10t før jobb. (men ingen ettermiddagslur).

Litt kvalm også, men det startet også først rundt uke 7. Irriterende men det går greit.. har hvertfall ikke besøkt Elgen ennå :-)

Jeg testet positivt en tirsdag, hadde da ikm tordagen etter. Hadde hatt ømme pupper siden fredagen omtrent, det var grunnen til at jeg tok en test...

Så her kom akkurat DET symptomet veldig tidlig... Det tok lang tid før det ga seg også - det var ikkeno' sjakktrekk å riste en ketchupflaske f.eks... *au* :)

Jeg har ikke fått symtomer før nå jeg. uke 6 i dag.

Ømme bryster hadde jeg bestandig før mensen.

Testet på ikm fikk en svak strek, testet igjen 2 dager senere og klar og tydelig test.

Det jeg tror er at når du venter på ikm går du rundt og kjenner etter symtomer og tror du har alle, så ta heller en test istede da slipper du å gruble

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...